Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@21:04:29 GMT

بیمارستان هاجر هنوز در خدمت بیماران کرونایی است

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۷۹۹۰

بیمارستان هاجر هنوز در خدمت بیماران کرونایی است

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه بیمارستان هاجر هنوز در خدمت بیماران کرونایی است، گفت: کادر درمانی این بیمارستان در حوزه کنترل شیوع ویروس کرونا نقش ارزنده‌ای در سطح نیروهای مسلح از خود به جای گذاشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی زمینی ارتش، با حضور سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش و رییس و مسئولین بیمارستان هاجر از تابلوی منقش به عملکرد کادر درمانی این بیمارستان در حوزه درمان، کنترل و شیوع بیشتر ویروس منحوس کرونا رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع تعدادی از کارکنان بیمارستان هاجر که در حوزه مقابله با ویروس کرونا نقش موثری را ایفا کرده‌اند، اظهارداشت: کادر درمانی بیمارستان هاجر و خانواده نیروی زمینی ارتش از ابتدای شیوع ویروس کرونا به صورت تمام وقت در خدمت مردم بوده‌اند و در حوزه خدمات‌رسانی و کنترل شیوع بیشتر این ویروس نقش ارزنده‌ای را در سطح نیروهای مسلح از خود به جای گذاشته‌اند.

حیدری با بیان اینکه در حال حاضر بیمارستان هاجر هنوز در خدمت بیماران کرونایی است، افزود: کادر درمانی این بیمارستان شایسته قدردانی و تجلیل هستند کسانی که ایثارگرانه سختی‌ها و پیامدهای این ویروس منحوس را به جان خریده‌اند تا دیگر هموطنان عزیز صحت و سلامت خود را به دست آورند.

عزیز محمدی رییس بیمارستان هاجر درباره طراحی تابلوی منقش به عملکرد کادر درمانی این بیمارستان گفت: صاحب این اثر ماندگار خانم نیوشا خطیبی است که از کادر درمانی این بیمارستان است که با توجه به عملکرد تمامی کارکنان در حوزه خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی تلاش کرده است تا این خدمت‌رسانی‌ها صورت یک اثر هنری ثبت شود که امروز این اثر فاخر به سرتیپ کیومرث حیدری به عنوان فرمانده قرارگاه مقابله با ویروس منحوس کرونا در ارتش اهدا شد.

نیوشا خطیبی خالق این اثر در مورد هدف از خلق این اثر ماندگار گفت: از نزدیک شاهد خدمت‌رسانی تمامی همکاران خستگی‌ناپذیر در بیمارستان بوده‌ام و با خلق این اثر خواسته‌ام گوشه‌ای از عملکرد خالصانه کادر درمانی بیمارستان هاجر را به تصویر کشیده و به سهم خودم فعالیت‌های این عزیزان را در قاب این تابلو ثبت کرده تا الگویی برای کادر درمانی آینده این بیمارستان باشد.

در این مراسم همچنین پرچم بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین (ع) که در طول دوره کرونا به منظور تبرک و افزایش روحیه مبتلایان به این ویروس در بیمارستان هاجر بود جهت تبرک به فرمانده نیروی زمینی ارتش اهدا شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیر حیدری ارتش جمهوری اسلامی ارتش کادر درمانی این بیمارستان فرمانده نیروی زمینی ارتش بیماران کرونایی بیمارستان هاجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست صمیمی بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر سرتیپ حیدری سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد