Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی جمعی از نمایندگان در حال جمع آوری امضاء برای تشکیل کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی هستند.

کد خبر 4938092 زهرا علیدادی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون حمایت قانون اساسی مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم حجت الاسلام حسن روحانی محمد باقر قالیباف ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا رژیم صهیونیستی جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه فلسطین مجلس هیئت دولت علی لاریجانی سید عباس موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق گفت: ۲ طرحی که موافقت اصولی با اجرای آنها صادر شده، مربوط به یک مجتمع گردشگری در شهرستان نمین و یک واحد بوم‌گردی در شهرستان مشگین‌شهر است.
وی اضافه کرد: حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این طرح‌ها بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال است و انتظار می‌رود با اجرای آنها بستر اشتغال حداقل ۲۸ نفر فراهم شود.
معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل از طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه این اداره کل حمایت می‌کند و تلاش می‌کنیم در کمترین زمان مجوز‌های لازم برای سرمایه‌گذاران صادر شود.
سریع‌الاطلاق در فروردین ماه امسال از تشکیل کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری خبر داده که بنا بر ابلاغ استاندار اردبیل بر اساس منشور حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در استان، تشکیل شده و دیگر ادارات کل نیز باید به منظور رفع موانع حوزه سرمایه‌گذاری، کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری را تشکیل دهند.

دیگر خبرها

  • رویکرد کمیسیون کارگری گلستان، حمایت از واحد‌های راکد و نیمه تعطیل است
  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • خبرنگار ایرلندی، رئیس کمیسیون اروپا را جنایتکار جنگی خواند
  • شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود
  • تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • ضرورت تشکیل هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان
  • ضرورت جمع آوری ماهانه ۲۰ هزارتن مرغ از سطح بازار
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری