Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-29@05:37:21 GMT

حمله مسلحانه به خودرو حامل زندانیان در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۸۰۱۳

حمله مسلحانه به خودرو حامل زندانیان در هرمزگان

سه دستگاه خودرو پژو به مینی بوس حامل زندانیان حمله کرده و موفق به فراری دادن زندانیان شده اند.

به گزارش برنا؛ امروز در حمله مسلحانه به اتوبوس حامل زندانیان در شهرستان میناب استان هرمزگان، چند تن از زندانیان که جزو اشرار مسلح بودند، موفق به فرار شده اند.

برخی افراد محلی از درگیری مسلحانه در اطراف مینی بوس خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا، هنوز هیچ مقام رسمی این خبر را تایید نکرده اند.

لینک کوتاه: asriran.com/0034BZ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حمله مسلحانه زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۷ قبضه سلاح در لرستان کشف و ضبط شد

سردار یحیی الهی روز سه شنبه اظهار داشت: در راستای طرح ارتقای امنیت محله محور، ماموران انتظامی موفق به کشف کشف ۸۷ قبضه انواع سلاح شامل ۵۱ قبضه شکاری، ۳۶ قبضه جنگی، ۷۳۶ عدد انواع فشنگ و دستگیری ۳۳ نفر در این رابطه شدند.

وی افزود: ماموران در این طرح با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۳۳ سارق، یک مالخر، کشف ۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت و مقادیری اقلام مسروقه شدند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ، ماموران موفق به کشف ۶۳۸ و کیلو و ۵۶۱ گرم انواع مخدر، ۱۳ هزار و ۶۵۶ عدد قرص متادون و دستگیری و جمع آوری ۱۹۳ قاچاقچی، خرده فروش و معتاد متجاهر شده اند.

سردار الهی با بیان اینکه ماموران در حوزه مبارزه با قاچاق کالا موفق به دستگیری ۱۲ قاچاقچی شدند ادامه داد: ۱۲ دستگاه خودرو سنگین و شوتی توقیف و بیش از ۱۲ هزار و ۴۵۳ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲۳ میلیارد ریال نیز کشف شده است.

وی با اشاره به دستگیری ۶ نفر اراذل و اوباش در سطح استان وتوقیف ۴۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت هنجارشکن و متخلف بیان کرد: طرح های امنیت محله محور پلیس با همکاری خوب مردم و حمایت دستگاه قضائی با جدیت و قاطعیت ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • این مدل ۲۰۲۵ ماشین مستربین است!
  • توقیف خودرو شوتی حامل البسه قاچاق در خرم آباد
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • چین با موفقیت یک ماهواره جدید پرتاب کرد
  • شهادت نیروی واحد گشت تکاوری و یک نوزاد در حمله مسلحانه خاش
  • ۸۷ قبضه سلاح در لرستان کشف و ضبط شد
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال