Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید محمد رئیس قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) در آئین امضای تفاهم نامه مشارکت ساخت مسکن برای افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان بهزیستی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در مناطق محروم به کار احداث پل، بیمارستان و اشتغال زایی به ویژه در بخش کشاورزی فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: سال گذشته تفاهم نامه ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی با سازمان بهزیستی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امضا شد که ۷۰ درصد کار پیش رفته است.

بیشتر بخوانید: ساخت ۱۰۸ هزار واحد خسارت دیده از سیل و زلزله توسط بنیاد مسکن

محمد تاکید کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) فعالیت جدی در بخش مسکن ندارد زیرا در بحث مسکن مردم طرف مستقیم ما هستند اما قرارگاه خاتم الانبیا (ص)  فعالیت چشم گیری در احداث بیمارستان دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن قرارگاه خاتم الانبیا خاتم الانبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۱ هزار مسکن روستایی مازندران در دولت سیزدهم

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران از ساخت ۱۱هزارمین مسکن روستایی در استان خبر داد و گفت: ساخت این واحدها در دولت سیزدهم آغاز شده و به سرانجام رسیده است. - اخبار استانها -

علی اصغر احمدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در ساری، با اشاره به عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران در حوزه مسکن روستایی، مسکن و عمران شهری، توسعه و عمران روستایی، گفت: این نهاد از سال 1384 تا پیش از دولت سیزدهم، ساخت 161 هزار و 710 واحد مسکن روستایی را آغاز کرده بود و 154 هزار و 515 واحد آن را به مرحله بهره‌برداری رساند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران ادامه داد: در دولت سیزدهم ساخت 17 هزار و 743 واحد مسکن روستایی آغاز شد و تاکنون 11 هزار واحد به بهره‌برداری رسیده که 2 هزار واحد آن امسال و در چهل و پنجمین سالگرد افتتاح حساب 100 امام خمینی(ره) و تأسیس بنیاد مسکن افتتاح شد.

احمدی با اشاره به اینکه در حوزه مسکن و عمران شهری و در بخش احداث طرح‌های ملی مسکن در دولت سیزدهم یک هزار و 36 واحد به بهره‌برداری رسیده است، عدد آن را تا پیش از این دولت، 15 هزار و 807 واحد مسکونی اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران همچنین از صدور 24 هزار و 497 فقره سند مالکیت مسکونی، تهیه و بازنگری طرح هادی در586 روستا و اجرای طرح هادی در 257 روستا در بخش توسعه و عمران روستایی خبر داد که تاکنون در دولت مردمی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تهیه طرح هادی و بازنگری در آنها یکی از اقدامات مهم بنیاد مسکن است، گفت: در دولت سیزدهم در نیمی از 2 هزار و 400 روستای استان که دارای طرح هادی هستند،  یک یا دو مرحله عملیاتی داشتیم و به طور ویژه در روستاهای هدف گردشگری مانند "کندلوس" اقدامات خوبی با همکاری راه و شهرسازی استان صورت گرفته است. 

احمدی همچنین با بیان اینکه شرایط اقلیمی مازندران مستعد وقوع حوادث طبیعی به ویژه سیل است و تقریبا هر ساله با این مشکل مواجهیم، از مقاوم‌سازی 60 درصد از خانه‌های روستایی استان خبر داد و افزود: تصمیم بر آن شده تا سال 1410 همه خانه‌های روستایی استان مقاوم‌سازی شده باشند.

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران یکی از فعالیت‌های قابل توجه را ایجاد تفاهمنامه سه جانبه بنیاد مسکن، کمیته امداد و بسیج سازندگی استان معرفی کرد که به ساخت 40 هزار واحد مسکونی روستایی در برش استانی اختصاص دارد و 400 واحد به همت بسیج سازندگی ساخته می‌شود.

احمدی درباره عملکرد بنیاد مسکن در مرکز مازندران نیز گفت: یک هزار و 332 واحد مسکن روستایی، 270 واحد مسکن شهری، یک هزار و 681 سند مالکیت روستایی، 64 مورد بازنگری طرح هادی و 75 مورد هم اجرای طرح هادی طی دولت سیزدهم در ساری انجام شده است.

وی ساخت مسکن محرومین را یکی از اهداف مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: در تحقق این مسیر که در دولت مردمی با شتاب و حساسیت بیشتری پیگیری شده، ادارات کل راه و شهرسازی، بهزیستی، کمیته امداد، بانک‌های عامل و همچنین بسیج سازندگی سپاه کربلا همکاری دارند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت مسکن ملی مهرگان مشهد
  • پیشرفت 73 درصدی در ساخت کانال اتصال بندر فاو به «جاده توسعه»
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • پیشرفت ۵۳ درصدی ساخت مترو شهرستان اسلامشهر
  • رشد بیش از 300 درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • ۲ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران افتتاح شد
  • ساخت ۱۱ هزار مسکن روستایی مازندران در دولت سیزدهم