Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: پس از طرح اعتراضم نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون پیام‌های متعددی اعم از ارعاب، تهدید و توهین دریافت کردم که از جمله آن می‌توان به تهدید به برخورد با اسلحه گرم (برنو) اشاره کرد.

احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تهدید شدن خود به برخورد با اسلحه گرم در صورت عدم تأیید اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون اظهار داشت: از روز گذشته و پس از اعتراض رسمی بنده نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران پیام‌های مختلفی در پیام رسان‌ها و یا به صورت پیامکی و تلفنی دریافت کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیام‌هایی که در خصوص اقای تاجگردون به دست من رسیده است عموما سراسری توهین، تهدید و ارعاب است که از جمله آن می‌توان به تهدید به برخورد با اسلحه گرم (برنو) بوده است.

نادری در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر اعتراض 9 نماینده مجلس نسبت به اعتبارنامه تاجگردون در شعبه 12 در حال بررسی است و قرار است فردا جلسه‌ای در این شعبه با حضور معترضان و آقای تاجگردون برگزار شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: در جلسه فردا قرار است معترضان مدارک و مستندات مربوط به اعتراضات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ارائه کرده، همچنین تاجگردون به دفاعیات خود بپردازد.

وی در ادامه سخنانش اعلام کرد که رئیس شعبه 12 طی مکاتبه‌ای با شورای نگهبان خواستار رسیدگی و توضیحات بیشتر در خصوص صلاحیت منتخب گچساران شده است.

نادری بر همین اساس اضافه کرد: البته معترضا نیز از طریق شورای نگهبان پیگیر موضوع اعتبارنامه تاجگردون شدند و منتظر پاسخ و گزارش و بررسی‌های شورای نگهبان هستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: هرچند که مورد تهدید و ارعاب قرار می‌گیریم اما از اعتراض خود کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس نماینده مردم تهران در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت برطرف شد

به گزارش «نماینده»، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۶ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت را از ماده ۵۶۱ تا ۸۱۶ برطرف کردند.

بر اساس این گزارش ۴۰ ماده ابتدایی مواد مصوب شده در صحن امروز در جلسه پیشین مجلس قرائت شده بود که در ابتدای جلسه رأی گیری شد سپس مواد ۶۰۱ به بعد به ترتیب مورد بررسی قرار گرفته که با تذکر دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان سایر مواد لایحه تجارت به صورت فصل به فصل بررسی و نهایتا مصوب شد.

لازم به ذکر است محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس در تذکری به هیات رئیسه روش رأی گیری در صحن را خلاف آئین نامه دانست که رئیس مجلس در پاسخ به وی با اشاره به رأی نمایندگان مجلس برای صرفه جویی در زمان عنوان کرد: خود بنده با این نوع رأی گیری مخالف بودم و رأی مخالف نیز دادم اما ۷۱ درصد نمایندگان برای صرفه جویی در زمان به این روش رأی دادند ضمن اینکه طرح ها و لوایح مهمی در دستورکار مجلس است که باید به تصویب برسد، همین لایحه نیز نقش مهمی در اقتصاد کشور می تواند ایفا کند. ضمن اینکه در حوزه محتوا هیچ تغییری در متن رخ نمی دهد و محتوا تغییری نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • تهدید متفاوت و بی‌سابقه اسرائیل از سوی نماینده مجلس
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • تهدید اسرائیل از سوی نماینده مجلس /آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکردیم
  • پیام نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پی عملیات غرورآفرین و مهم «وعده صادق»
  • نماینده سابق مجلس: موی سر زنان را می‌بینید شکم گرسنه و اشکشان را نه!
  • ایران‌ اسلامی در صیانت از منافع مشروع خود با اقتدار ایستاده است
  • درخواست نماینده تهران برای رسیدگی به گزارش «تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی»
  • بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت برطرف شد
  • تا پای جان برای تامین امنیت مردم ایران اسلامی ایستاده ایم