Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برنامه‌ریزی شرکت نفت خزر از برگزاری نخستین دوره ممیزی مراقبتی برای تمدید گواهینامه‌های دریافت شده از سوی گروه ممیزان خارجی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت خزر، نیکوالسادات میرطاهری در تشریح تازه‌ترین اقدام‌های انجام‌شده برای دریافت گواهینامه استانداردهای مدیریتی این شرکت اظهار کرد: سال ۹۸ در راستای نگهداشت سیستم‌های مدیریتی همانند سال‌های گذشته و در راستای صحه‌گذاری بر عملکرد فرآیندهای جاری سازمان و براساس استانداردهای بین‌المللی، برنامه ممیزی خارجی با حضور ممیزان شرکت TUV InterCert آلمان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه ممیزی شرکت نفت خزر در حوزه‌های مدیریت کیفیت، مدیریت بهداشت و ایمنی، مدیریت زیست محیطی و نظام مدیریت بهداشت و محیط زیست شرکت ملی نفت ایران برای چهارمین دوره سه ساله در ستاد تهران و پایگاه پشتیبانی بهشهر و همچنین طراحی مدیریت انرژی در ستاد تهران انجام و این شرکت موفق به کسب گواهینامه‌های ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵، ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸، ISO/ TS ۲۹۰۰۱:۲۰۱۰، HSE-MS  و ISO ۵۰۰۰۱:۲۰۱۸  با تازه‌ترین ویرایش‌های بین‌المللی شد.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت نفت خزر عنوان کرد: امسال نیز با انجام ممیزی فنی انرژی ساختمان، پیاده‌سازی مدیریت انرژی در شرکت نفت خزر انجام خواهد شد، همچنین در تیرماه امسال برگزاری نخستین دوره ممیزی مراقبتی برای تمدید گواهینامه‌های دریافت‌شده از سوی گروه ممیزان خارجی برنامه‌ریزی شده و در دست اقدام است.

سیستم مدیریت یکپارچه از سال ۸۸ در شرکت نفت خزر پیاده‌سازی و گواهینامه‌های مربوط به آن دریافت شده است.

منبع: شانا

کلیدواژه: گواهینامه استاندارد شرکت نفت خزر شرکت نفت خزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس

طرفداری | ناکامی فولاد خوزستان در هفته بیست و چهارم احتمال برکناری مدیرعامل این باشگاه را افزایش می‌دهد.

فولاد در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر نتایج ضعیفی کسب کرد اما این روند در نیم‌فصل دوم هم ادامه یافت  در حالی که تغییرات مداوم مدیریتی و فنی هم تغییری در روند این باشگاه ایجاد نکرد.

عبدالله ویسی که به تازگی کار خودش را در اهواز آغاز کرده شاید فرصت بیشتری برای تغییر شرایط پیدا کند اما وضعیت مدیریت این باشگاه کاملا متفاوت است. ماجرای جنجالی انتخاب سرمربی جدید، مذاکرات بی نتیجه با یحیی گل‌محمدی، محمد ربیعی و مخالفت کارخانه ذوب‌آهن و از همه بدتر امضای قرارداد با مهدی رحمتی و در نهایت انتخاب ویسی سریال اشتباهات رضاییان را تکمیل کرده و سرپرست موقت این باشگاه که هنوز حکم مدیرعاملی را نیز دریافت نکرده در سخت‌ترین شرایط ممکن قرار دارد. در صورت عدم نتیجه‌گیری فولاد در بازی هفته بیست‌وچهارم مقابل مس برکناری سرپرست این باشگاه با توجه به فشارهای بیرونی و نارضایتی مدیران شرکت و اعضای هیات‌مدیره همچنین هواداران فولاد کاملا محتمل به نظر می‌رسد.

مدیران شرکت فولاد بر این باور هستند که مدیریت موقت ماه‌های اخیر با وجود افزایش چشمگیر هزینه‌ها و اقدامات جنجالی بی‌نتیجه هیچ تاثیر مثبتی در روند حرکت تیم نداشته و بالعکس فولاد را در موقعیت سخت‌تری قرار داده که خطر سقوط را بیش از هر زمان دیگری احساس می‌کند.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس
  • تصاویر | بنز چینی گواهینامه فروش دریافت کرد
  • بنز چینی گواهینامه فروش دریافت کرد
  • صدور و تمدید ۹۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در چهارمحال و بختیاری
  • محمد محمدی و برنامه ویژه صعود برای سایپا
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند
  • برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • فجر انرژی خلیج‌فارس، ضامن تولید پایدار شرکت‌های پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی