Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@09:11:38 GMT

تاریخچه روزنامه نگاری در «سمسارستان»

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۸۳۸۸

تاریخچه روزنامه نگاری در «سمسارستان»

به گزارش افکارنیوز،

 برنامه «سمسارستان» به تاریخچه اشیاء و رویدادها در قالب روایت طنز می پردازد و روز دوشنبه ۱۲ خرداد تاریخچه روزنامه نگاری در ایران و جهان را روایت می کند.

اخبار فرهنگ و هنر - برنامه «سمسارستان» ساعت ۱۵:۳۰ به تهیه کنندگی و نویسندگی نسیم السادات صباغان به مدت ۱۵ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رادیو صبا روزنامه نگاری برنامه رادیویی رادیو صبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دشت مغان امضا شد

قرارداد «برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دو بعدی و سه بعدی مغان» بین مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و شرکت توسعه انرژی و نفت نگین آفاق کیش «تنکو» امضا شد.

به گزارش شانا به نقل از مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، قرارداد برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دو بعدی و سه بعدی مغان روز سه‌شنبه (۲۸ فروردین‌ماه) بین مهدی فکور، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و عبدالرسول آقاجانی مدیرعامل شرکت توسعه انرژی و نفت نگین آفاق کیش «تنکو» امضا شد.

فکور در این آیین اظهار کرد: موقعیت جغرافیایی و محیط زیستی پروژه مغان که در گستره‌ شمال و شمال‌غربی کشور قرار دارد، هم به لحاظ شرایط کشاورزی منطقه حائز اهمیت و هم به‌دلیل نزدیکی به مرزهای شمال غربی ایران نیازمند تدوین و تنظیم ملاحظاتی است که افزون بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه انجام پروژه، زمینه اشتغال‌زایی و استفاده از ظرفیت‌های بومی را نیز فراهم کند.

وی افزود: فعالیت‌های اکتشافی و عملیاتی باید همسو با انجام مسئولیت‌ اجتماعی سازمان انجام و افزون بر پیشبرد اهداف اکتشافی، سبب ارتقای سواد عمومی افراد بومی شود و با اشتغال‌زایی و استفاده از امکانات محلی معیشت مردم را بهبود بخشیده و رونق اقتصادی در منطقه ایجاد کند.

عبدالرسول آقاجانی، مدیرعامل شرکت تنکو نیز با قدردانی از گروه مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، گفت: سابقه همکاری شرکت تنکو با مدیریت اکتشاف قدمتی بیش از ۱۵ سال دارد و در این مدت همواره پیشرفت و خدمت به صنعت نفت هدف مشترک دو طرف بوده است و امید می‌رود که با تکمیل این پروژه نیز گامی دیگر به‌منظور پیشبرد اهداف دو طرف برداشته شود.

این قرارداد با وسعت ۹۰۰ کیلومتر مربع عملیات برداشت لرزه‌نگاری سه بعدی و ۱۵۵۰ کیلومتر برداشت لرزه‌نگاری دو بعدی، به ارزش ۱۲ میلیون یورو و حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان در طول زمان ۲ سال انجام خواهد شد که پس از انجام عملیات‌های لرزه‌نگاری ژئوفیزیکی و با پردازش و تفسیر اطلاعات به دست آمده، سرانجام منتج به روشن شدن موقعیت‌های اکتشافی هیدروکربوری نفت و گاز در ناحیه دشت مغان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قرارداد برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دشت مغان امضا شد
  • روایت رئیس صدا و سیما از دو بار تفقد و تحسین رهبر انقلاب
  • روایت رسانه‌های اسرائیلی از پنهان‌کاری ارتش صهیونیستی درباره موفقیت‌های عملیات «وعده صادق»
  • تاریخچه شرکت موتورسیکلت سازی یاماها؛ از تولید آلات موسیقی تا ویلچر و اسکوتر
  • روز آگاهی از اوتیسم بزرگسالان ۱۴۰۳+ تاریخچه و پوستر Adult Autism Awareness Day 2024
  • هر چیزی که باید درباره مزایده خودرو بدانید
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در استان سیستان‌وبلوچستان
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم
  • مضحکه شدن زن صهیونیست عاقبت همنشینی با مسیح علینژاد