Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان امداد و نجات کشور با اشاره به نوسازی ۱۰۰ درصدی ناوگان جمعیت هلال احمر گیلان گفت: مرکز فیزیوتراپی جمعیت به‌زودی در رشت راه‌اندازی می‌شود. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مهدی ولی‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار داشت: سوم خرداد یادآور پیروزی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر و آغاز فعالیت رسمی بنده در جمعیت هلال احمر و همچنین حضور در جمعیت هلال احمر استان گیلان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان امداد و نجات کشور با بیان اینکه از سوم خرداد سال 95 در کنار جمعیت هلال احمر گیلان همراه بودم و کار خود را آغاز کردم بیان کرد: برنامه 5 ساله جمعیت هلال احمر را تصویب و شاخص‌های مربوطه را بومی‌سازی کردیم و در این چند سال مسیر سختی را با هم طی کردیم.

وی با اشاره به اینکه سختی کشیدیم اما کار را رها نکردیم تصریح کرد: بضاعت ما همینقدر نبود اما سعی کردیم تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار بگیریم و ناوگان جمعیت هلال احمر را با 50 درصد فرسودگی تحویل گرفتیم و با 100 درصد نوسازی تحویل دادیم و اینک تعداد خودروهای جمعیت نیز افزایش یافته است.

تجهیزات هلال‌احمر در گیلان نیازمند به‌روزرسانی استنماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سمبل ایثار و گذشت استهلال احمر خراسان جنوبی کمبود خودروی امداد و نجات دارد

ولی‌پور با بیان اینکه مرکز امداد هوایی جمعیت هلال احمر گیلان را ظرف 2 سال ساختیم و پایگاه‌های آن را از 13 پایگاه به 16 پایگاه رساندیم و افزود: انبار امداد جمعیت استان را استانداردسازی و قانونمند کردیم و پرداخت حق‌الزحمه امدادگران را به‌روز کردیم و در ارزیابی سالانه سازمان هلال احمر رتبه برتر مدیریت لجستیک کشور را کسب کردیم.

وی خاطرنشان کرد: جذب 1 درصد از مردم در حوزه خدمات اجتماعی و افزایش تعداد کمی داوطلبان که 50 درصد از داوطلبان به درجه فعال رسیدند و خانه‌های هلال به 185 عدد افزایش یافت و با انعقاد قرارداد با موسسات مردم‌نهاد از 3 موسسه به 56 موسسه رساندیم و در حوزه آموزش ضمن مهارتی کردن دوره‌های آموزشی آن را کیفی‌سازی کردیم.

ولی‌پور گفت: رشته‌های مرکز علمی و کاربردی را به 8 رشته رساندیم و رتبه استان گیلان در بخش‌های مختلف در کشور را به جمعیت برتر رساندیم و در حوزه بانوان به‌عنوان دستگاه‌ برتر استان شناخته شدیم همچنین در حوزه توانبخشی که تقریبا از صفر شروع کردیم امروز در یکی از شهرستان‌ها مرکز فیزیوتراپی داریم و به زودی یک مرکز فیزیوتراپی در رشت افتتاح می‌شود.

سرپرست سازمان امداد و نجات کشور با بیان اینکه داروخانه جمعیت هلال احمر گیلان هم‌اکنون هیچ بدهی در بحث مالیات و شرکت‌های پخش دارویی ندارد و اندوخته فعلی آن هزار و 400 قلم دارو است عنوان کرد: جمعیت هلال احمر استان در زمینه‌های مختلف به‌عنوان یک استان پیشرو در سطح کشور شناخته می‌شود.

انتهای پیام/613/ی

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر گیلان مرکز فیزیوتراپی هلال احمر استان امداد و نجات استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰۰ میلیارد برای تکمیل پایگاه امداد و نجات انجیلاق

رئیس جمعیت هلال‌احمر از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پایگاه تخصصی امداد و نجات انجیلاق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، پیرحسین کولیوند امروز -چهارشنبه هشتم فروردین- در حاشیه بازدید از روند احداث پایگاه تخصصی امداد و نجات انجیلاق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای ساخت این مجموعه ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که قرار شد ۵۰ درصد آن از سوی جمعیت هلال احمر و ۵۰ درصد مابقی از سوی استانداری قزوین تأمین شود.

وی افزود: هم‌اکنون ۲۳ میلیارد تومان از سوی جمعیت هلال احمر به این طرح اختصاص داده شده است و باید ۲۳ میلیارد تومان دیگر هم از سوی استانداری تأمین شود. از نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم برای دریافت اعتبارات جمعیت هلال احمر بخصوص تکمیل پایگاه تخصصی امداد و نجات اهتمام و توجه ویژه‌ای لحاظ کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه پایگاه امداد و نجات انجیلاق علاوه بر اعتبارات مورد نیاز عمرانی خود نیازمند اعتباراتی برای تجهیزات و اقلام مورد نیاز مدیریت بحران است که باید تأمین شود، ادامه داد: پایگاه انجیلاق به لحاظ ترافیکی و امنیتی هم باید بررسی شود تا شرایط خیلی بهتری نسبت به ساختمان داخل شهر قزوین داشته باشد.

کد خبر 739807

دیگر خبرها

  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد برای تکمیل پایگاه امداد و نجات انجیلاق
  • زنجان نیازمند احداث پایگاه‌های امداد و نجات بیشتری است
  • کاهش ۷۵ درصدی تلفات رانندگی در گیلان، نوروز امسال
  • ۱۰۴ آمبولانس دیگر به ناوگان هلال‌احمر اضافه می‌شود
  • ۱۰۴ آمبولانس دیگر به ناوگان هلال‌احمر اضافه شد
  • انجام بیش از ۲۰۰۰ عملیات و خدمات امدادی در طرح ملی امداد و نجات نوروز
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و بارندگی
  • راه اندازی ۴ پایگاه امداد و نجات هلال احمر در گرمسار
  • صدور مجوز راه‌اندازی پایگاه امدادونجات شهید عمادی اسدآباد