Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@19:53:57 GMT

ثبت نام مدارس شاهد فقط از سامانه سجا

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۸۵۵۸

ثبت نام مدارس شاهد فقط از سامانه سجا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسنعلی اصغری، مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: خانواده‌های متقاضی برای پیش ثبت‌نام فرزندان خود باید با ورود به سامانه سجا به‌نشانی saja.medu.ir نسبت به پیش‌ثبت‌نام فرزندانشان اقدام و کدرهگیری دریافت کنند. پس از اتمام مهلت پیش‌ثبت‌نام، افرادی که امتیاز لازم را کسب کرده باشند، برای ارائه مدارک و تکمیل مراحل ثبت‌نام از طرف مدرسه با آنان تماس گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اصغری بیان کرد: مهلت ثبت‌نام ورودی مدارس شاهد برای دانش‌آموزان پایه اول از ۱تا ۱۷خرداد، پایه هفتم از یکم تا ۱۴تیر و پایه دهم از ۵ تا ۲۱تیر است. همچنین ثبت‌نام از دانش‌آموزان سایر پایه‌های تحصیلی نیز از یکم تا دهم مردادماه از طریق مدارس شاهد انجام می‌شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: آخرین آمار پیش ثبت‌نامی‌های پایه اول ابتدایی مدارس شاهد استان تا امروز۱۰ خرداد۹۹؛ ۳۵۵ نفر دانش‌آموز به تفکیک در دبستان شاهد فضیلت  ناحیه یک ۱۰۵نفر، شاهد آقاجانی ناحیه دو ۱۰۴نفر، شاهد امام رضا(ع) منطقه  تاکستان ۹۱نفر و دبستان شاهد الزهرا منطقه بویین زهرا ۵۵نفر است.
این مقام مسئول تاکید کرد: متاسفانه عده‌ای فرصت طلب در فضای مجازی از طریق سایت‌های متفرقه نسبت به ثبت نام دانش آموزان اقدام می‌کنند که از نظر این اداره کل وجاهت قانونی ندارد و خانواده‌ها تنها از طریق سامانه سجا اقدام به ثبت نام کنند.

کد خبر 1394133

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین پیش ثبت نام مدارس شاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای در جزایر هرمزگان افزایش می‌یابد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان از افزایش دمای هوای استان و جزایر در روزهای آینده خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم دفتر جزایر خلیج فارس، مرضیه سی‌سی‌پور امروز با اعلام این خبر و با اشاره به ناپایداری وضعیت جوی در اقصی نقاط هرمزگان به دلیل استقرار سامانه همرفتی، اظهار داشت: از ساعت‌های بعد از ظهر و اوایل شب دریا در محدوده تنگه هرمز متلاطم خواهد بود و از همین رو شناورهای سبک تفریحی و صیادی باید جوانب احتیاط را در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود از سه‌شنبه تا پنجشنبه هفته جاری شاهد افزایش بیشینه دما در استان باشیم، خاطرنشان کرد: در این مدت زمان به دلیل فعالیت سامانه همرفتی در بسیاری از نقاط به ویژه در مناطق شرقی، غربی و برخی از نقاط دریایی و جزایر شاهد رگبار پراکنده باران و وزش شدید تندباد خواهیم بود.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۵ اردیبهشت
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۵ اردیبهشت
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • مخبردزفولی: گفتمان‌سازی در حوزه‌های علوم پایه و مهندسی باید از سنین پایین در مدارس باشد
  • دمای هوای در جزایر هرمزگان افزایش می‌یابد