Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادعلی تاتار روز یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا قصرشیرین در محل فرمانداری افزود: بیماری کرونا هنوز پایان نیافته است و این بیماری درمان مشخصی ندارد و متاسفانه طی هفته های گذشته به علت بی احتیاطی و توجه نکردن به فاصله گذاری اجتماعی و سفرهای غیرضروری آمار مبتلایان به این بیماری در قصرشیرین افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: اگر مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند، متاسفانه وضعیت وخیم خواهد شد.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: مردم باید همکاری کنند و مسوولان هم باید تلاش کنند تا زنجیره انتقال بیماری قطع شود.

تاتار ادامه داد: فعالیت تالارهای پذیرایی همچنان در شهرستان قصرشیرین ممنوع است و درصورت مشاهده با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی در خصوص اجرای آیین های خاکسپاری متوفیان افزود: این مراسم باید با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و با حضور حداقل افراد برگزار شود.

فرماندار قصرشیرین گفت: انجام گشت های مشترک بازرسی با حضور ادارات مربوطه برای رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح شهر و اصناف فعال تر خواهد شد.

وی گفت: ضدعفونی سطح شهر و روستا به طور مجدد فعال می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین نیز گفت: متاسفانه طی روزهای گذشته با خیز بیماری کرونا در کشور مواجه شده و بعضی از استان ها از جمله کرمانشاه در وضعیت هشدار قرار دارد.

دکتر رضا منصوری افزود: با پایان یافتن محدودیت ها و شروع به کار کسب و کارها مردم نسبت به بیماری بی تفاوت شدند اما همچنان باید توصیه های بهداشتی فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از سفرهای غیرضرور رعایت شود.

وی گفت: رعایت فاصله گذاری تا ۹۵ درصد بر کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری اثرگذار است.

افزایش گشت های بازرسی شهرستان، تداوم ضدعفونی سطح شهرستان، تشدید نظارت بر نانوایی ها، مشکل آبرسانی بخش سومار، اقدامات پیشگیرانه برای بیماری سالک، بررسی مشکلات بهداشتی مرز پرویزخان و تدابیر لازم برای برگزاری امتحانات دانش آموزان از مهم ترین موارد مطرح شده در این نشست بود.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این مرزها انجام می شود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ١۴٨ هزار و ٩۵٠ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۷۷۳۴ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز شنبه درباره آخرین وضعیت مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوتی ناشی از این ویروس بیان کرد: از دیروز تا امروز ١٠ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ٢٨٢ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد. از بین مبتلایان جدید، ۴٣۵ مورد بستری و ١٨۴٧ بیمار به صورت سرپایی خدمات رسانی شدند.

وی ادامه داد: با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ١۴٨ هزار و ٩۵٠ نفر رسید. 

برچسب‌ها ویروس کرونا قصرشیرین کرمانشاه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قصرشیرین کرمانشاه ویروس کرونا قصرشیرین کرمانشاه فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛رییس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل گفت:درحال حاضر بیش از ۲۰۹۵ توانخواه در این اداره پرونده دارند و از خدمات و کمک‌های دولتی استفاده می‌کنند.

حیدر ایمانیان افزود:۶۸۰ معلول جسمی،۵۶۰ معلول ذهنی،۱۸۰نابینا۲۲۰ ناشنوا و کم شنوا،۲۵ نفر اوتیسم،۲۶۰نفر اعصاب و روان،۷۰ معلول ضایعه نخاعی و ۱۰۰سالمند زیر پوشش اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل هستند.

دیگر خبرها

  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • آمار شهدای غزه به ۳۳۹۷۰ نفر افزایش یافت
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • زمستان معتدل و کوتاه، بلای جان گندمزارها
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد