Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@23:52:52 GMT

قیمت طلا و سکه در بازار امروز+جدول

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۸۷۰۷

قیمت طلا و سکه در بازار امروز+جدول

امروز قیمت سکه طرح جدید7میلیون و 352هزار تومان می با شد

به گزارش خبرنگار پول نیوز، امروز یکشنبه 11 خرداد ماه 1399قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 28 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به 7میلیون و352 هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم بدون تغییر نسبت به روز گذشته به 7 میلیون و 150هزار تومان تا به این لحظه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی بدون تغییر نسبت به روز گذشته به 3 میلیون و792 هزار تومان و ربع سکه هر قطعه 2 میلون و98 هزار تومان و سکه گرمی 995 هزار تومان خرید و فروش می شود. قیمت طلای 18 عیارامروز740هزارو600 تومان ارزش گذاری شده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز نیم سکه ربع سکه سکه طرح جدید سکه گرمی کرونا هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول

قیمت خودرو امروز، چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، دومین روز نزولی خود را تجربه می‌کند. اغلب محصولات در بازار کاهشی گزارش می‌شوند، اما تعداد معدودی از آن‌ها، صعودی یا بدون تغییر معامله می‌شوند.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ وارد دومین روز نزولی خود شده است. افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی دیده می‌شود، اما باز هم در برخی موارد معدود، قیمت خودروها افزایش داشته یا ثابت مانده است.

روز گذشته نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو در بازار آزاد کاهشی شد و همین موضوع، دلیلی شد بر کاهش قیمت بیشتر در بازار خودرو. بنابراین از ابتدای روز جاری، بازار خودرو به صورت یک دست منفی گزارش می‌شود، اما شیب کاهش قیمت چندان بالا نیست.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت کارنامه، بازار خودروهای داخلی و مونتاژی نسبت به روز گذشته کاهشی است.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی همانند روز گذشته، نزولی گزارش می‌شود.

کوییک اتوماتیک R یکی از هاچ‌بک‌های ارزان‌قیمت دنده اتومات در بازار محسوب می‌شود که از ابتدای روز، تغییری ندارد و با قیمت ۵۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G دیگر محصول تولیدی و رده بالای شرکت سایپا به شمار می‌رود که همانند برادر کوچک‌تر خود، هیچ نوسانی ندارد و به نرخ ۷۶۶ میلیون تومان قابل خریداری است.

دنا پلاس اتوماتیک رکورددار افت قیمت در بازار امروز بوده که ۱۴ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ یک میلیارد و ۸۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تارا دنده‌ای V۱ یکی از سدان‌های رده بالای ایران خودرو است که از صبح امروز افت پنج میلیون تومانی دارد و با ۷۶۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی به مراتب باثبات‌تر از خودروهای داخلی است.

جک J۴ آپشنال اقتصادی‌ترین محصول مونتاژی کرمان موتور بوده که از صبح امروز تغییری ندارد و با ۸۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو که جزو سدان‌های رده بالای مونتاژی محسوب می‌شود که این خودرو نیز نوسانی ندارد و به نرخ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

هایما ۸S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو از ابتدای امروز ۲۰ میلیون تومان ارزان شده و با یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ یکی از محبوب‌ترین محصولات گروه بهمن به شمار می‌رود که ۴۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده و با دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

منبع:تجارت‌نیوز

دیگر خبرها

  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جدید سکه، نیم سکه و ربع سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • بازار آرام طلا و سکه در بازار ؛ کاهش قیمت طلای ۱۸ عیار | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت +جدول
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید