Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:52:26 GMT

عدم تمایل لاکازت برای پیوستن به اینتر

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۸۹۱۴

عدم تمایل لاکازت برای پیوستن به اینتر

مهاجم فرانسوی توپچی‌های لندن قصدی برای پیوستن به نراتزوری ندارد. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با توجه به اینکه جدایی لائوتارو مارتینس از اینتر در پایان فصل جاری بسیار محتمل به نظر می‌رسد، مدیران این باشگاه ایتالیایی در پی یافتن جانشینی مناسب برای این مهاجم آرژانتینی هستند و در جستجوهای خود به الکساندر لاکازت رسیده‌اند، اما مهاجم فرانسوی آرسنال علاقه‌ای به انتقال به جمع نراتزوری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته‌های اخیر شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی این مهاجم فرانسوی از آرسنال در تابستان پیش‌رو منتشر شده، این در حالی است که او تا پایان ماه ژوئن 2022 تحت‌قرارداد این باشگاه انگلیسی است. لاکازت 29 ساله این فصل جایگاه تضمین شده‌ای در ترکیب اصلی توچی‌های نداشته و پی‌یر امریک اوبامیانگ به او ترجیح داده شده است.

نشریه «اکیپ» فرانسه خبر داد، مهاجم پیشین لیون اما با این حال تمایلی برای پیوستن به اینتر و کار زیرنظر آنتونیو کونته ندارد. این مهاجم فرانسوی این فصل در 29 بازی، آمار 9 گل‌زده و 3 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است. لاکازت که از سال 2017 عضو آرسنال است و تاکنون 45 گل برای این تیم به ثمر رسانده، همچنین مورد توجه اتلتیکومادرید قرار دارد.

آئوسیلیو: بارسلونا برای جذب لائوتارو باید بند فسخ او را فعال کند

لائوتارو مارتینس که در فصل جاری درخشش خیره‌کننده‌ای در اینتر داشته و در 31 بازی موفق به ثمر رساندن 16 گل شده است، ممکن است در پایان فصل جاری راهی بارسلونا شود و گفته می‌شود حتی لیونل مسی با هموطن خود برای پیوستن به او در بارسا تماس گرفته است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آرسنال بارسلونا اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آرسنال بارسلونا اینترمیلان آرسنال بارسلونا اینترمیلان برای پیوستن مهاجم فرانسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از غزه برای سیاستمدار فرانسوی دردسرساز شد + فیلم

حجم ویدیو: 1.25M | مدت زمان ویدیو: 00:00:40 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • نشست هم‌اندیشی تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت
  • حمایت از غزه برای سیاستمدار فرانسوی دردسرساز شد + فیلم
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش چلسی برای متوقف کردن آرسنال
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان