Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون قضایی رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی ضمن بازدید از چند واحد‌ تولیدی و صنعتی، مهمترین مشکلات مطروحه از سوی مدیران این واحد‌ها را مورد بررسی قرار داد و از نزدیک در جریان روند انجام امور قرار گرفت. تاریخ انتشار: 12:33 - 11 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۲۱۸

حسن مکرمی در گفت‌و‌گو با میزان، با اعلام خبر بازدید از چند واحد تولیدی در شهرستان بجنورد بیان کرد: بازدید از چند واحد‌ تولیدی و صنعتی در شهرستان بجنورد از جمله فولادگستر بام شرق و تولید قارچ دکمه‌ای در دستور کار بود و مهمترین مشکلات مطروحه از سوی مدیران این واحد‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مشکلات مالی را به عنوان بخش عمده‌ای از موانع پیش روی این دو واحد تولیدی برشمرد و گفت: با توجه به ماهیت، جزئیات و ابعاد این مسأله، جذب سرمایه در گردش و همچنین تأمین منابع مالی موردنیاز این واحد‌ها برای بهبود فضای کسب و کار و اشتغال زایی از اصلی‌ترین مطالبات آنان بود.

بیشتر بخوانید: بازدید مسئولان قضایی خراسان شمالی از دو واحد تولیدی و گردشگری در بجنورد

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی با بیان اینکه دستگاه قضایی آماده هرگونه همکاری و مساعدت برای رفع معضلات و مسائل واحد‌های تولیدی است، فرصت‌های سرمایه گذاری در استان و ظرفیت‌های ارزشمند اقتصادی خراسان شمالی در حوزه‌های مختلف را یادآور و با انتقاد از عملکرد برخی بانک‌ها خاطرنشان کرد: لازم است مسئولین ذی ربط به ویژه بانک‌ها در امر تولید، به طور سازنده ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری خراسان شمالی واحدهای تولیدی خراسان شمالی واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ایرانی شامگاه چهارشنبه در جلسه وبینار بررسی تامین ارز واحدهای صنعتی اردبیل اظهار کرد: برای تولید کننده واقعی در اردبیل امکانات فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع تامین ارز مورد نیاز واحدهای صنعتی برای تهیه مواد اولیه، قطعات مصرفی و ماشین آلات در سال جهش تولید به ویژه تولید کالاهای صادراتی اداره کل صمت پیگیری و اقدامات لازم را به عمل می آورد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: برای رفع مشکلات احتمالی واحدهای صنعتی استان جلسات مستمری را برگزار می کنیم تا با برنامه ریزی و مشورت مسائل و مشکلات را حل کنیم.

ایرانی با تاکید بر تحقق ارتقای جهش صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: نشست صمیمی با صاحبان صنایع و پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان در دستور کار است و با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و همفکری مجموعه صنعت، معدن و تجارت با بخش خصوصی برای گسترش تولیدات و افزایش اشتغال پایدار و توسعه صادرات تلاش می کنیم.

وی با اشاره بر تلاش و برنامه ریزی مدون مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان، برای توسعه فعالیت‌های تولیدی صنعتی و تجاری گفت: به صورت هفتگی با تشکیل کارگروه تسهیل و برگزاری نشست های صمیمی با مدیران واحدهای تولیدی بازدید دوره ای و مستمراز واحدهای صنعتی و احصای مشکلات مجموعه های تولیدی به دنبال رفع موانع احتمالی تولید و تسهیل امر سرمایه گذاری در استان هستیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با افزایش میزان صادرات استان، میزان تخصیص ارز نیز افزایش خواهد یافت که مدیران واحدهای تولیدی باید در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

کد خبر 6088175

دیگر خبرها

  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد