Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: استفاده از ماسک می‌تواند پیشگیرانه باشد و باید در مکان‌های شلوغ از مکاسک استفاده کرد حتی ماسک‌های پارچه‌ای هم کافی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، در نشست مجازی با اصحاب رسانه به مناسبت روز جهانی بدون دخانیات، گفت: در حال حاضر، این تصور که ویروس با گرم شدن هوا ضعیف می‌شود غلط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
الآن در سطح دنیا رتبه دوم و سوم، برزیل و روسیه است. برزیل منطقه گرم است و روسیه منطقه سرد است. یعنی ارتباط معناداری بین دمای هوا و ویروس نیست. هر کسی از خانه بیرون می‌اید ماسک داشته باشد. اما اجبار برای شرکت در مجالس است. ثابت شده است که استفاده از ماسک می‌تواند پیشگیرانه باشد.
وی افزود: نیازی به ماسک ۹۵ نیس تو حتی یک ماسک پارچه‌ای هم برای جلوگیری کافی است؛ بنابراین مردم از ماسک‌های خانگی که قابل ضدعفونی، شستشو باشد کافی است. با توجه به اینکه مساجئ و پاساژ‌ها بازگشائی شده‌اند، رعایت این نکات بیش از پیش مهم است. ویروس نه ضعیف شده است و نه از بین رفته است. اگر اطمینانی برای مدیریت حاصل شده استف بخاطر رعایت مردم است. اگر این رعایت صورت نگیرد، این ویروس حتی در شهرهائی که کنترل شده است بازمی گردد.   رییسی اضافه کرد: اینکه می گوید سازمان بهداشت جهانی اجازه کالبد شکافی به کشورها نمی دهد اشتباه است و هر کشوری می تواند اجساد بیماران خودشان را بررسی کنند.   این خبرتکمیل می شود/  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ماسک ویروس کرونا کرونا ویروس سازمان بهداشت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران هیچ مکان اقتصادی یا جمعیتی را هدف قرار نداد

به گزارش «تابناک»، وزیر امور خارجه در نشست خبری درخصوص پاسخ ایران به جنایات رژیم صهیونیستی با بیان اینکه ما هیچ هدف غیر نظامی در اهداف خود قرار ندادیم، گفت: ایران هیچ مکان اقتصادی یا جمعیتی را مورد هدف قرار نداد. 

مهمترین بخش اظهارات حسین امیرعبداللهیان به شرح زیر است:
* از ۷۲ ساعت قبل از عملیات به کشور های منطقه اطلاع دادیم.
* ما هیچ هدف غیر نظامی در اهداف خود قرار ندادیم.
* ایران هیچ مکان اقتصادی یا جمعیتی را مورد هدف قرار نداد. 
* پایگاهی که رژیم صهیونیستی از آنجا به سفارت ایران در دمشق حمله کرد، هدف حمله قرار گرفت.

* به کشورهای همسایه هشدار دادیم که اگر آمریکا از فضای سرزمینیِ آن‌ها برای دفاع و حمایت از رژیم صهیونیستی استفاده بکند، ناچاراً پایگاه آمریکا در آن کشور هدف حمله قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شب گذشته( ۲۵ فروردین) عملیات «وعده صادق» را با رمز «یا رسول الله(ص)» اجرا کرد و با ده‌ها فروند موشک و پهپاد، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی مورد اصابت قرار داد.

دیگر خبرها

  • کربکندی: باید ناکامی سپاهان کالبد شکافی شود/ مفاد قرارداد مانع برکناری مورایس شده است
  • ایران هیچ مکان اقتصادی یا جمعیتی را هدف قرار نداد
  • طبق حکم آیه «فَمَنِ اعْتَدَی عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ» دفاع امری شرعی و عقلانی است
  • صرفه‌جویی ناشی از تاثیر «پیگیری بیمار» بر شاخص‌های «بستری مجدد» بررسی می‌شود
  • یونیسف: غزه خطرناک‌ترین مکان برای کودکان است
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟
  • تار و پودی از مشکلات هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی
  • تار پودی از مشکلات هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی
  • ایران در محاصره ۳ ویروس است!
  • کشور در محاصره ۳ ویروس