Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرتیپ خلبان حمید واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس هوایی که در ستاد فرماندهی نهاجا برگزار شد، اظهار داشت: نیروی هوایی نوک پیکان حملات ما در زمان جنگ بود؛ به‌عنوان مثال، در مدت کوتاهی پس از اولین حمله صدامیان به ایران، هواپیما‌های «اف ۴» از بوشهر به سمت اهدافی در خاک عراق به پرواز درآمدند و آن‌ها را مورد اصابت قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این درحالی بود که صدام تصور نمی‌کرد که نیروی هوایی ایران در وضعیت عملیاتی قرار داشته باشد.

واحدی با بیان اینکه بیش از ۴۰ سال است که تحریم‌های ظالمانه دشمنان، نیروی هوایی ارتش را هدف قرار گرفته است، گفت: تحریم‌های دشمنان باعث نشد که نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مسیری که برای خود ترسیم کرده بود، باز ایستد.

وی افزود: ما برای ارتقاء و پیشرفت نیروی هوایی، هم از صنعتگران جهادی و هم از پتانسیل نیروهای‌مان استفاده می‌کنیم.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش تأکید کرد: هر زمان که فرمان معظم کل قوا فرمان بدهند، خلبانان نیروی هوایی ارتش آماده اجرای فرامین ایشان هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امام جمعه اصفهان به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده‌ها

آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: در روز‌های ابتدایی تاسیس سپاه پاسداران وظایف سنگینی بر عهده داشت، حفاظت از پرواز، جهاد سازندگی و حضور در دفاع مقدس در کنار ارتش گوشه‌ای از خدمات ارزنده سپاه پاسداران است، نقش سپاه در دفاع مقدس همواره موجب ترس دشمنان ایران بوده است.

به گزارش ایرنا، وی افزود: خداوند در آیه‌ای که آرم سپاه به آن مزین شده است، می‌فرماید با تمام قدرت بر دشمنان وارد شوید و آن‌ها را بترسانید و آگاه باشید در این مسیر هرچه هزینه دادید خداوند جبران خواهد کرد.

آیت الله طباطبایی‌نژاد ادامه داد: بعد از هشت سال دفاع مقدس ارتش و سپاه پاسداران خدمات فراوانی را از جمله دستیابی به تجهیزات مدرن دفاعی داشتند، عملیات وعده صادق بسیار پیچیده و در نوع خود بی‌نظیر بود، بسیاری از موشک‌های ایرانی علی‌رغم ادعا‌های دشمنان به هدف برخورد کرده است.

امام جمعه اصفهان گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند خسارات طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌ناپذیر است و قطعا عملیات وعده صادق نیز خسارات جبران ناپذیری برای رژیم غاصب صهیونیستی به همراه داشته است.

وی افزود: امروز جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه موجب شده است برخی ملت‌های جهان حتی در آمریکا علیه جنایات رژیم غاصب فریاد بکشند.

طباطبایی‌نژاد اضافه کرد: امروز صهیونیست‌ها به آلت دست آمریکا و انگلیس تبدیل شده اند، جنگ غزه درس‌های فراوانی برای ما دارد، با این عملیات پیروزمندانه توانستیم از دیوار آهنین و حریمی که دشمن صهیونیستی و حامیان آن به ظاهر برای خود ساخته بودند و به آن می‌بالیدند به مدد الهی عبور کنیم و این نشان داد که این دیوار‌ها از تار عنکبوت نیز سست‌تر است.

وی با اشاره به انهدام امروز ریزپرنده‌های دشمن توسط پدافند هوایی گفت: دشمن نتوانست غلطی انجام دهد و پرواز‌ها نیز در کمال آرامش از صبح امروز در حال انجام است.

وی اذعان داشت: مقاومت و نابودی هیمنه رژیم صهیونیستی نشانه پیروزی اسلام و جبهه مقاومت است و با برجا گذاشتن خسارت‌های جبران‌ناپذیر دشمن را درهم شکست.

نمازگزاران اصفهانی بعد از اقامه نماز جمعه با اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی از عملیات غرور آفرین وعده صادق حمایت و از مصلی امام خمینی تا چهارراه فرایبورگ با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و سپاه مچکریم راهپیمایی کردند.

دیگر خبرها

  • واکنش امام جمعه اصفهان به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده‌ها
  • همچون رویارویی «تاپ گان» با «جنگ ستارگان» بود/ چنین حملاتی در جنگ‌های مدرن ندیدم
  • مانند رویارویی «تاپ گان» با «جنگ ستارگان» بود/ چنین حملاتی در جنگ‌های مدرن ندیدم
  • هشدار فرمانده نیروی هوایی ارتش به دشمنان: خطای راهبردی کنید با سوخو 24 جواب می‌گیرید
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • ارتش: آماده اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد
  • امیر واحدی: آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به سوخو ۲۴ هستیم
  • آماده اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم
  • به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند