Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: فدراسیون فوتبال مسیرهایی را در پیش خواهد گرفت که مشکلی ایجاد نشود و راهی که می‌رود، قدم به قدم و براساس آن نقشه راهی است که به فیفا اعلام کرده و نگرانی خاصی وجود ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی علی‌نژاد در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس گفت: انتخابات خوب و سالمی برگزار شد و خیلی خوشحالم بعد از یک سال و نیم بلاتکلیفی وضعیت فدراسیون تنیس مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عزیزی بابت انتخابش تبریک می‌گویم. از لحاظ نیروی انسانی در تنیس توانمند هستیم و اگر استفاده کنیم، در بازه زمانی چهارساله اتفاقات خوبی می‌افتد. وزارت ورزش کمک می‌کند تا اتفاقات خوبی در تنیس رخ بدهد. برگزاری انتخابات تنیس نشان می‌دهد که ما تلاش‌مان را برای پیشرفت ورزش انجام می‌دهیم. تجربیات عزیزی در مجلس به پیشرفت تنیس کمک می‌کند.

علی‌نژاد در پاسخ به سؤال خبرنگاری که عنوان کرد «سرپرستان برخی فدراسیون‌ها، روسای هیئت‌ها را تغییر می‌دهند تا راه برای حضور خودشان در فدراسیون پس از یک جدایی موقت باز شود و نظرش در این باره چیست؟» گفت: ما عموماً کسانی که به‌عنوان سرپرست حضور دارند، نامزد انتخابات نیستند. در فدراسیون تنیس با وجود برخی شایعه‌ها مبنی بر اینکه قرار است در انتخابات نامزد شود اما در مجمع انتخاباتی به‌عنوان نامزد شرکت نکرد. اینکه تغییراتی در برخی هیئت‌ها شکل می‌گیرد، طبیعی است.

وی در واکنش به این مسئله که چنین شرایطی در فدراسیون اتومبیلرانی وجود دارد، عنوان کرد: در این فدراسیون اینکه در چند هیئت استانی جابجایی صورت گرفته، من اطلاعی ندارم. در مورد اینکه مازیار ناظمی هم می‌خواهد نامزد انتخابات شود یا نشود، با توجه به اینکه هنوز ثبت‌نام آغاز نشده، به نظرم این یک قضاوت زودهنگام است.

معاون وزیر ورزش و جوانان درخصوص شرایط باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: از شهریور سال گذشته هفته‌ای یک جلسه با سازمان خصوصی‌سازی داشته‌ایم. زیر ساخت‌های مورد نیاز این دو باشگاه برای خصوص‌سازی در حال تأمین است. امیدواریم این اتفاق در وقت مقرر رخ بدهد. اینکه باشگاهی [پرسپولیس] هم قرارداد بسته با هماهنگی مجمع و گرفتن توافق از بخش خصوصی و در واقع توافق با سازمان خصوصی‌سازی بوده و این مسئله مشکلی ایجاد نمی‌کند، چون این دو باشگاه در حالی خصوصی خواهند شد که این تعهدات نیز وجود دارد و این قراردادها هست. حتی این قراردادها می‌تواند به واگذاری بهتر باشگاه‌ها کمک کند، چون منابع درآمدی خوبی را فراهم کرده است.

علی‌نژاد درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال و احتمال تعلیق فوتبال ایران گفت: این اساسنامه در حال رفت‌وبرگشت به فیفا است. فدراسیون فوتبال و هیئت‌رئیسه‌اش پیشنهادهای خود را ارسال کرده و فیفا پاسخ‌هایی داده که قاعدتاً این پاسخ‌ها را فدراسیون فوتبال بررسی خواهد کرد. این‌ها طبیعی است و نامه‌نگاری‌هایی که صورت گرفته، در همه سازمان‌ها اتفاق می‌افتد. مطمئنم که فدراسیون فوتبال مسیرهایی را در پیش خواهد گرفت که مشکلی ایجاد نشود و راهی که می‌رود، قدم به قدم و براساس آن نقشه راهی است که به فیفا اعلام کرده و نگرانی خاصی وجود ندارد. امیدواریم اساسنامه بر اساس قواعد بین‌المللی و همچنین قواعد ملی و داخلی نهایی شود و به تصویب مجمع برسد.

وی درباره انتخابات برخی فدراسیون‌ها گفت: ما ثبت‌نام ووشو را تمام کردیم و فکر می‌کنم اواخر خرداد یا اوایل تیر ماه انتخابات این فدراسیون برگزار خواهد شد. در شطرنج ثبت‌نام آغاز شده و تا 21 خرداد ادامه خواهد داشت. در فدراسیون ورزش همگانی و همچنین ورزش دانشگاهی هم کارهای‌شان انجام شده و امیدواریم تا تیرماه شاهد برگزاری این دو انتخابات هم باشیم. قدم به قدم جلو خواهیم رفت و سعی می‌کنیم تا پایان سال 99 فدراسیونی بدون برگزاری انتخابات باقی نمانده باشد.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به این سؤال که آیا نمی‌توان مدیریت فدراسیون‌ها را بدون انتصاب سرپرست جلو برد؟ اظهار داشت: شما می گویید که شاید سرپرست منصوب شده جابجایی‌هایی را ایجاد کرده و اعمال نفوذ کند. طبعاً رئیس فدراسیون هم که همه‌چیز در دستش است و چهار سال رئیس بوده، شاید شرایط عادلانه برای رقابت وجود نداشته باشد. این تصمیم گرفته شده برای انتصاب سرپرست به‌منظور رعایت عدالت است و اینکه یک رقابت آزاد بین کاندیداها انجام شود.

علی‌نژاد درباره صحبت‌های زنوزی مالک تراکتورسازی در روزهای گذشته و موضعگیری‌های صورت گرفته گفت: درباره لیگ فوتبال و رشته‌های دیگر، وزارت ورزش و وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا تصمیم گرفتند که مجوزهایی را برای بازگشایی بدهند. درباره فوتبال به طور خاص این مجوز به شکلی بود که از اول خرداد برای تمرین و از 22 خرداد نیز برای برگزاری لیگ داده شد. اینکه فدراسیون‌های مربوطه از جمله فوتبال چه تصمیم فنی در این باره بگیرند، آیا لیگ‌های خود را برگزار کنند یا نکنند و یا اینکه به چه شکلی برگزار کنند، این در اختیار وزارت ورزش و ستاد مبارزه با کرونا نیست. ما تصمیم حاکمیتی خود را اعلام کردیم، یعنی اینکه مجاز هستند این کار را انجام بدهند اما تصمیم‌گیری برای ادامه کار بر عهده خود فدراسیون‌ها است و خودشان باید کار را جلو ببرند و قطعاً فدراسیون فوتبال هم برای این موضوع تدابیر لازم را اتخاذ خواهد کرد.

وی درباره ادامه فعالیت داود عزیزی در وزارت ورزش پس از انتخاب امروزش به‌عنوان رئیس فدراسیون تنیس گفت: با توجه به اینکه ریاست فدراسیون شغل محسوب می‌شود، قطعاً او از مدیرکلی امور مجلس در وزارت ورزش استعفا خواهد داد.

معاون وزیر ورزش درباره هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال نیز تصریح کرد: مذاکراتی با برخی افرادی که مدنظر بودند، انجام شده و تقریباً مراحل نهایی را پشت سر می‌گذارد که البته با توجه به مراحل اداری کمی طول می‌کشد و در نهایت مجمع باید این تغییرات را به تصویب برساند. فکر می‌کنم به زودی این اتفاق رخ خواهد داد و هیئت مدیره ترمیم می‌شود و این ترمیم را برای هر دو باشگاه خواهیم داشت.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال استقلال پرسپولیس علی نژاد اساسنامه فدراسیون فوتبال فدراسیون تنیس فدراسیون فوتبال فدراسیون تنیس فدراسیون ها علی نژاد قدم به قدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی عصر یکشنبه در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر از افزایش سرانه ورزش دانش‌آموزی در ۲ سال اخیر خبر داد.

وی افزود: با توجه احداث ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و احداث مجموعه ورزشی دانش‌آموزی، انقلاب وسیعی در ورزش دانش‌آموزی صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش‌آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال کسب کرده و صاحب عناوین کشوری شده است.

وی گفت: کار زیربنایی در ورزش دانش‌آموزی آغاز شده و در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

کد خبر 6084845

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت
  • خراسان رضوی و ثبت نام مجدد از نامزدهای ریاست
  • جذب حامی مالی برای هیأت تنیس روی میز کردستان در حال انجام است
  • رییس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش دیدار می کنند
  • تلاش‌های مخفیانه برای عدم برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی