Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرامرز محبوبی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  در ششمین جلسه کارشناسی ذیل کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان گفت: تا کنون مشکلات یکهزار و ۵۵ واحد تولیدی در جلسات این کارگروه مورد بررسی قرار گرفته است که در جهت رفع موانع دوهزار و ۲۵۹ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: از مجموع مصوبات کارگروه ستاد تسهیل، ۱۴ درصد مربوط به امور مالیاتی، ۱۵ درصد مربوط به امور زیربنایی، ۲۸ درصد مربوط به تعیین نکلیف تسهیلات، ۱۲ درصد مربوط به تامین مالی، ۱۷ درصد مربوط به تامین اجتماعی و مابقی سایر است که ۷۵درصد مصوبات تاکنون اجرایی شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان همچنین از بررسی مشکلات پنج واحد تولیدی صنعتی استان در این جلسه خبر داد و اظهار داشت: در این نشست که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار گردید پس از بحث و بررسی، مصوبات جلسه جهت طرح در کارگروه اصلی ستاد تسهیل جمع بندی شد.

محبوبی اظهار داشت: در این جلسه که بنا به درخواست واحد‌های تولیدی جهت طرح مشکلات در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل شده است، مسائل و مشکلات بانکی، مالیاتی، زیربنایی و اجرایی پنج واحد تولیدی مربوط به شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و مهدیشهر مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات اشتغالزایی صنعت و معدن اشتغال پایدار رفع موانع تولید درصد مربوط رفع موانع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه ضمن بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد، گزارشی از مشکلات صادرات غیر نفتی واحد‌های تولیدی استان توسط مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری ارائه شد.


این جلسه به ریاست رئیس‌کل دادگستری استان و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و اعضای این ستاد در محل سالن کنفرانس اتاق بازرگانی، معادن و کشاورزی استان برگزار شد.


در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص مشکلات صادرات غیر نفتی واحد‌های تولیدی استان توسط مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری، مسائل و مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان از قبیل شرکت میعاد سرام سپهر ایساتیس و شرکت تعاونی تولیدی نرگس پلیمر میبد باهدف احیای حفظ اشتغال و ایجاد اشتغال جدید مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع موانع حقوقی و قضایی این واحد‌ها اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم