Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر کسی می‌خواهد سهام عدالت خود را نگه دارد، نیازی به کد بورسی نیست؛ اما اگر یک روز بخواهند خرید و فروش سهام عدالت انجام دهند، باید به سامانه جامع اطلاعات مشتریان سجام بروند و کد بورسی خود را فعال کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آزادسازی سهام عدالت و در پی آن انتخاب روش مستقیم برای فروش این سهام توسط مشمولان در حالی تا ساعت 24 روز 15 خرداد ادامه دارد که سهامدارانی که قصد فروش 30 درصد از سهام خود را دارند ابتدا باید در سامانه سهام عدالت روش مستقیم را انتخاب نموده و سپس جهت فروش به شعب بانکی که شماره شبای آن حساب را در سامانه معرفی کرده‌اند مراجعه و با تکمیل فرم های مربوط نسبت به تکمیل سفارش فروش 30 درصد از سهام عدالت خود و تعهد نامه مربوطه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس اطلاعات افرادی که روش مستقیم را انتخاب نموده اند در اختیار بانک های عامل قرار  می گیرد.

همچنین سهامدارانی که به سامانه سهام عدالت مراجعه نکنند به صورت خودکار روش غیرمستقیم برای آنها انتخاب می شود. این دسته از سهامداران نیز می توانند با مراجعه به بانک مربوطه که قبلا شبای حساب آن بانک را جهت دریافت سود معرفی کرده اند نسبت به ثبت سفارش فروش سهام خود در شرکت سرمایه گذاری استانی اقدام کنند. این در حالی است که موضوع فروش سهام این افراد به برگزاری مجمع و افزایش سرمایه شرکت های سرمایه گذاری استانی و پذیرش آنها در بازار سرمایه موکول می شود.

اما در این میان نکته قابل توجه پاسخ به این پرسش است که آیا دارندگان سهام عدالت نیاز به کد بورسی برای دادوستد سهام خود دارند یا نه؟

بر این اساس باید گفت اگر کسی می‌خواهد سهام عدالت خود را نگه دارد، نیازی به کد بورسی نیست؛ چرا که کد بورسی برای همه سهامداران عدالت به صورت غیرفعال در نظر گرفته شده و دارایی‌های آنها نگهداری می‌شود اما اگر یک روز بخواهند خرید و فروش سهام عدالت انجام دهند، باید به سامانه جامع اطلاعات مشتریان سجام بروند و کد بورسی خود را فعال کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سهام عدالت کد بورسی فروش سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه اول دیجی کالا را خرید؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که اپراتور همراه اول برای خرید سهام دیجی کالا آستین بالا زده و برای این منظور اقدام به مذاکره با سهامداران بزرگ‌ترین کسب و کار دیجیتال ایران کرده است.

با طی شدن فرایند نهایی خرید سهام، همراه اول بزرگ‌ترین سهامدار دیجی کالا خواهد شد.

حمید محمدی هم‌بنیانگذار و رئیس هیات مدیره گروه دیجی‌کالا در اکانت شخصی خود در X با تایید این خبر اعلام کرد: «ما در ماه‌های گذشته مذاکراتی را با تعدادی از سرمایه گذاران برای جذب سرمایه در دیجی کالا داشته ایم که یکی از شرکت‌ها حرکت اول (شرکت سرمایه گذاری همراه اول) بوده است. هیچ کدام از این مذاکرات به نتیجه قطعی نرسیده.

مثل همیشه اخبار جذب سرمایه را به اطلاع عموم و همکاران مان خواهیم رساند.»

منبع: مهر

tags # دیجی کالا ، همراه اول سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • همراه اول دیجی کالا را خرید؟
  • سهام‌داران هیجانی خرید و فروش نکنند
  • جو مثبت در بازار سهام؛ حدود ۵۰۰ نماد بورسی صف خرید شدند
  • سود ۲۰۰ درصدی به سهامداران این نماد بورسی رسید!
  • فروش سهام سرخابی‌ها در هاله‌ای از ابهام
  • فروردین سود سهام عدالت واریز می‌شود؟
  • نیاز سالانه کشور ۳۱ میلیون حلقه لاستیک است
  • خبر خوش بورسی | نمادهای شاخص‌ساز بورس، افزایش سرمایه گرفتند
  • کدام صنایع بورسی در ۱۴۰۳ پیشرو خواهند بود؟