Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد که دو غول فوتبال باشگاهی اسپانیا برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی استراتژی‌های متفاوتی اتخاذ خواهند کرد. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکای اسپانیا، در حالی که بحران کرونا باشگاه رئال مادرید را مانند خیلی از باشگاه‌ها، ارگان‌ها و در کل تمام آدم‌های دنیا مجاب کرده محتاطانه‌تر درباره منابع مالی‌‌شان تصمیم‌گیری کند و به صرفه‌جویی رو بیاورد، چند صد کیلومتر آنطرف‌تر از بارسلونا خبرها از رخ دادن اتفاقاتی متفاوت حکایت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیتی که جهان فوتبال با آن مواجه شده تا چند ماه پیش برای خیلی‌ها غیرقابل درک نبود، اینکه خیلی از باشگاه‌ها و در رأس آنها رئال مادرید بخواهند رو به ریاضت اقتصادی بیاورند و تصمیم بگیرند خرید تابستانی نداشته باشند.

این اتفاق اما رخ داده است و کار رئال به جایی رسیده که بسیاری از مذاکراتش برای جذب بازیکنانی که پیش از این مدنظر داشت را به حالت تعلیق درآورده‌، به تعدادی از بازیکنان فعلی‌اش گفته اگر می‌خواهند بروند و مشتری دست به نقد دارند می‌توانند بروند و برخلاف همیشه فروش بازیکن را بر خرید آن مقدم دانسته‌ چون می‌خواهد از هزینه‌هایش برای پرداخت حقوق آنها بکاهد.

در همین حال در بارسلونا خبر از رؤیاپردازی مسئولان این باشگاه برای برگرداندن نیمار و خرید بازیکنان دیگری مثل میرالم پیانیچ و لائوتارو مارتینس به گوش می‌رسد. اینکه در شرایطی که بارسلونا باید سال به سال برای مدیریت امور مالی‌اش خلاقیت بیشتری به خرج دهد و باید از دولت برای پرداخت حقوق بازیکنانش کمک بگیرد - آن هم بازیکنانی که پرداخت حقوق آنها بخش اصلی بودجه ودرآمدهای باشگاه را به خود اختصاص می‌دهد – چگونه این باشگاه می‌خواهد برای جذب بازیکنان گرانقیمت مذکور برنامه‌ریزی کند و پول خرید آنها را بپردازد معمایی بزرگ است.

بارسلونا محکوم به فروش بازیکن/ مهلت 35 روزه برای موازنه تراز مالی

اگرچه عدم افزایش مشکلات مالی باشگاه بارسلونا با چنین استراتژی‌هایی خود تعجب‌آور است اما انجام چنین پشتک سه‌گانه‌ای برای خرید‌های تابستانی از تمام انتظاراتی که درباره این باشگاه وجود داشته فراتر می‌رود.

رئال مادرید وارد بازار نقل و انتقالات نمی‌شود؛ چون نگران هدر رفتن منابع مالی‌اش است و بارسلونا پولی که واقعاً ندارد را خرج می‌کند اما چه کسی فکرش را می‌کرد که زمانی فوتبال اسپانیا به چنین وضعیتی برسد؟

بارسلونا در حال مذاکره با یوونتوس برای خرید پیانیچ است. یوونتوس هم گفته به شرطی که آرتور ملو را بگیرد، پیانیچ را می‌دهد اما بازیکن برزیلی حاضر نیست به تورین برود. با این وضعیت و با خبرهایی که از ایتالیا به گوش می‌رسد، کیکه ستین سرمربی بارسلونا احتمالاً در پایان فصل باید از باشگاه درخواست خرید نه 3 بازیکن بلکه 20 بازیکن را داشته باشد. در واقع ایتالیایی‌ها تا الان گفته‌اند که آرتور، آرتورو ویدال، ایوان راکیتیچ، نلسون سمدو، آنسو فاتی، عثمان دمبله، کارلس آلنیا، ریکی پوگ، یایکس موریبا، فرانسیسکو ترینکائو، پدری و ... از بارسلونا به سری A می‌روند.

اگر خبر جدایی هر یک از بازیکنان هم به حقیقت مبدل شود، آن وقت بارسلونا باید به فکر خرید جانشینی برای او باشد و این یعنی هزینه‌های بیشتر در تابستان.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لالیگا فوتبال اسپانیا رئال مادرید بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لالیگا فوتبال اسپانیا رئال مادرید بارسلونا لالیگا فوتبال اسپانیا رئال مادرید بارسلونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۹۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس

ستاره سابق کهکشانی‌ها از پیروزی شاگردان کارلو آنچلوتی شادمان است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • رئال مادرید بیش از دو برابر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است
  • هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو
  • رئال اروپا و بارسلونا را بهت زده کرد! (عکس)
  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم
  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد