Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه ورزشی عربستان متهم به پخش غیرقانونی مسابقات جام حذفی فوتبال انگلیس است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، روزنامه تایمز اعلام کرد کانال ورزشی دولت عربستان سعودی به دلیل پخش مسابقات قدیمی جام حذفی فوتبال انگلیس، متهم به عملی غیرقانونی شده است.

به ادعای این روزنامه انگلیسی کانال KSA پیامی از وکیل اتحادیه فوتبال انگلیس دریافت کرده که این کانال به پخش غیرقانونی مسابقات قدیمی جام حذفی انگلیس که در آن دیدارهای تیم نیوکاسل برگزار شده و این تیم با درخشش بازیکن افسانه‌ای خود آلن شیرر پخش شده و مجوز قانونی برای این اقدام اخذ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش به این موضوع اشاره شده که پخش غیرقانونی مسابقات جام حذفی یک استنباط است و باید پیگیری گردد تا مشخص شود که قراردادی برای پخش این مسابقات بسته شده یا اینکه چنین اقدامی رخ نداده است. جالب است که پس از ارسال نامه به شبکه KSA این شبکه تا تاریخ دوم ژوئن(13 خرداد) پخش مسابقات را متوقف نخواهد کرد.

از مهم‌ترین موارد موجود در پیام ارسال شده این است که آیا این شبکه برای پخش این مسابقات مجوز قانونی را دریافت کرده است که اگر این کار صورت نگرفته باشد، به دلیل پخش این محتوای تلویزیونی در شبکه ورزشی عربستان، حقوق فدراسیون انگلیس نقض و به قوانین حق پخش تجاوز شده است.

در حقیقت در این گزارش به این موضوع پرداخته شده که این اقدام شبکه تلویزیونی عربستان در پخش غیرقانونی مسابقات منبع نگرانی برای دیگر شبکه‌هایی است که به‌صورت قانونی اقدام به پخش مسابقات ورزشی می‌کنند. 

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: آلن شیرر جام حذفی فوتبال انگلیس شبکه ورزشی عربستان جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است

علی موحدی از افزایش سرانه ورزش دانش اموزی در دوسال اخیر خبرداد و بیان کرد: با توجه احداث۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و ساخت مجموعه ورزشی دانش آموزی انقلاب وسیعی در ورزش دانش اموزی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: کار زیر بنایی در ورزش دانش آموزی آغاز شده است که در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز در این مجمع گفت پس از دوران کرونا اولین اعزام تیم ملی والیبال دانش آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی فعال است که در رشته‌های که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغار کرده است.

وی یاد آور شد: برگزاری کلاس‌های توانمند سازی معلمین ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش اموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد