Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده کل ارتش ارتقای کیفی و کمی توان و آمادگی رزمی، تعالی معنوی و بصیرتی و رفع نیاز‌های معیشتی را سه ماموریت اصلی ارتش دانست که باید در همه رده‌ها نسبت به آن اهتمام کافی وجود داشته باشد. تاریخ انتشار: 13:24 - 11 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۲۲۶

خبرگزاری میزان - بنابراعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در بازدید از قرارگاه عملیاتی لشکر۲۳ تکاور ولایت و ارزیابی توان رزمی یکان‌های ۲۲۳ نیروی مخصوص و ۱۲۳ متحرک هجومی نزاجا گفت: همه باید حداکثر توان خود را به کار بگیریم تا عدالت را رعایت کرده و از خداوند متعال توفیق اجرای عدالت مسئلت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه به ارتقای توان و آمادگی رزمی و معنوی و بصیرت اشاره کرد و افزود: ارتقاء توان رزمی هم از نظر کیفیت و هم کمیت و متناسب با ماموریت و تهدیدات در دستور کار دائمی ما است. ارتقای آمادگی رزمی به این معنی که آنچه را که داریم به بهترین شکل نگهداری و آماده کنیم و به بهترین شکل به کار بگیریم، این وظیفه همه رده‌های فرماندهی است.

وی در جمع فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ تکاور نزاجا ادامه داد: همچنین تعالی معنوی و بصیرتی دو بال قدرتمند برای اوج‌گیری و تشخیص صحیح مسیر و هدف است که همه آحاد کارکنان و خانواده‌های آن‌ها مشمول این فرمان هستند و سکاندار این موضوع سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با کمک سلسه مراتب فرماندهی است.

بیشتر بخوانید: فرمانده کل ارتش از جانبازان حادثه شناور کنارک، عیادت کرد

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به زیباسازی منازل سازمانی و زدودن کهنگی از چهره منازل و پادگان‌ها نیز تاکید کرد: موضوع زیباسازی از دستورات فرماندهی معظم کل قوا است و باید در اولویت برنامه‌ها قرارگیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی آمادگی رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،این مسابقات با حضور بیش از ۶۰ ورزشکار در رده‌های مختلف سنی به میزبانی تهران برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها که با مجوز رسمی فدراسیون ورزش‌های رزمی برگزار شد، عادل پژوهان نماینده استان موفق به کسب عنوان قهرمانی در بخش مستر این رقابت‌ها شد و مدال طلا را بر گردن آویخت.

دیگر خبرها

  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • انتشار تصاویر ماهواره‌ای از آمادگی اشغالگران برای عملیات رفح
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ابعاد معنوی شخصیت شهید قرنی باید برای مردم تبیین شود
  • قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز