Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@15:41:04 GMT

چهار سپیدرودی راهی قرنطینه شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۰۰۰۵

چهار سپیدرودی راهی قرنطینه شدند

با اعلام کادر پزشکی باشگاه سپیدرود رشت ۱۵ عضو این باشگاه بهبود یافتند و در این میان ۴ عضو دیگر این باشگاه راهی قرنطینه شدند.

طرفداری - با توجه به نزدیک شدن به زمان آغاز بازی های لیگ دسته اول تیم های حاضر در این بازی‌ها به دنبال آماده کردن خود برای رسیدن به شرایط آرمانی و آغاز دوباره این بازی ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان تیم سپیدرود یکی از تیمهای حاضر در لیگ یک محسوب می‌شود که به شدت به بحث پزشکی و عدم اشاعه ویروس کرونا در بین اعضای تیم حساس شده و به دنبال این است تا بتواند با پیشگیری و البته بهبود نفرات مورد، با بهترین شرایط و با دارا بودن حداکثر بازیکنان پا به بازی‌های لیگ یک بگذارد.

آنها پیش از این آزمایشهایی انجام دادندو در این میان نتیجه تست ۱۵ نفر از اعضای خود را مثبت دیدند تا شرایط را برای بهبود نفرات مورد نظر آماده کنند. امروز و پس از مدتی تست دوم از اعضای باشگاه گرفته شد و نتیجه آن بهبودی ۱۵ عضو مورد نظر و البته قرنطینه ای شدن چهار عضو جدیدبباشگاه را به دنبال داشت.

دکتر احمدرضا فیروزی، عضو پزشکی این باشگاه با تاکید بر اینکه نتایج تست (آی جی آر) ۱۵ نفر از اعضای باشگاه سپیدرود مثبت بود، گفت: این نوع تست نشان دهنده آنتی بادی در خون فرد بهبود یافته است و بدین معناست که این افراد در گذشته به کرونا مبتلا شدند و سپس بهبود پیدا کردند.

 

 

وی اعضای باشگاه سپیدرود مبتلا به کرونا را بر مبنای تست (آی جی جی) شامل ۹ بازیکن و ۶ کادر اجرایی و مدیریتی اعلام کرد و در این باره گفت: خوشبختانه جواب تست (پی سی آر) این افراد منفی بوده و نشان دهنده آن است که در حال حاضر مشکلی از بابت کرونا ندارند.


فیروزی در ادامه درباره نتیجه مثبت تست ۴ عضو سپیدرود گفت: جواب تست ها سرولوژی ما نشان داد که ۴ نفر از اعضای باشگاه دارای آزمایش (آی جی ام) مثبت هستند. یک بازیکن و ۳ نفر از کادر اجرایی باید فعلا تحت مراقبت و قرنطینه قرار گیرند تا در چند روز آینده دوباره آزمایشات برای تایید یا رد نتایج قبلی بر روی آنها تکرار شود.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اعضای باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت