Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا زارع‌زاده روز یکشنبه در شورای برنامه‌ریزی شهرستان مهریز  با بیان اینکه رسیدگی به مطالبات مردم رسالت مسوولان است، ادامه داد: فلسفه وجودی مدیران رسیدگی به مسائل و مشکلات و بسترسازی برای آسان سازی انجام امور است بنابراین هیچ فردی در مراجعه به دستگاه‎های دولتی نباید معطل شود تا از این طریق شهروندان نیز انگیزه مشارکت در امور مختلف را پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: اگر مسوولان به وظایف قانونی خود در ادارات و نهادها به خوبی عمل کنند بدون شک شاهد جلب مشارکت مردم در تمام امور خواهیم بود که نمونه بارز آن در شیوع ویروس کرونا اتفاق افتاد.

زارع‌زاده با تاکید بر پیگیری مدیران برای جذب اعتبارات در سال‌جاری تاکید کرد و همچنین از مشارکت خیران، اصناف و سایر طبقات اجتماعی در پیشگیری و مقابله با کرونا قدردانی و ادامه همکاری در اجرای برنامه‌ها با مشارکت شهروندان را در ابعاد مختلف در شهرستان خواستار شد.

امام جمعه مهریز نیز با تاکید بر رسیدگی و توجه به مردم به خصوص در شرایط کنونی گفت: برای حل مسائل و مشکلات مردم باید همه در کنار هم در راستای اهداف نظام، انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی افزود: مسوولان قدر خدمت به مردم را در سایه نظام اسلامی بدانند که یک فرصت و توفیق الهی است و باید برای رسیدگی به مطالبات مردم وارد عرصه کار و تلاش شد ، مردم در ۴۰ سال گذشته همواره در کنار نظام و ولایت فقیه بوده و همچنان آماده ایثار و فداکاری هستند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.     

برچسب‌ها مهریز مشارکت های مردمی کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز مشارکت های مردمی کارآمدی دولت مهریز مشارکت های مردمی کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر

محمدرضا رضایی فرماندار میاندوآب امروز در جلسه کمیته رصد نارضایتی که با موضوع شکایات مردمی در حوزه سدمعبر برگزار شد، گفت: شهرداری موظف است طی یک هفته نسبت به رفع سدمعبر در هسته مرکزی شهر اقدام کند و هیچ عذر و بهانه‌ای در این امر به ویژه خیابان شریعتی پذیرفته نیست.

وی اضافه کرد: همه روزه شاهد شکایات متعدد و به حق مردم از سدمعبر در هسته مرکزی شهر هستیم و بار‌ها به متخلفان این حوزه تذکر داده شده است.

فرماندار میاندوآب تاکید کرد: با توجه به اینکه اطلاع‌رسانی کامل به صورت مستمر در رابطه با این تخلف انجام شده و تذکرات لازم نیز به خاطیان داده شده است، در اسرع وقت نسبت به جمع‌آوری افراد متخلف اقدام شود.

رضایی با بیان اینکه مغازه‌داران و کسبه با ایجاد سدمعبر در پیاده‌رو‌ها باعث اختلال در رفت‌وآمد شهروندان می‌شوند، یادآور شد: در صورت مشاهده تخلف از سوی اصناف، کسبه، دست‌فروشان و حتی کم کاری از سوی مأموران سدمعبر برخورد قانونی انجام خواهد شد.

هدف از اجرایی‌کردن این طرح عملیاتی، ساماندهی مسیر عبوری شهروندان، روان‌کردن مسیر‌های عابر پیاده، ترافیک خودرو‌ها و احترام به حقوق شهروندی است.

شهر میاندوآب حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد؛ شهرداری میاندوآب در سال ۱۳۲۷ تاسیس شده و تاکنون با ۳۴ شهردار و ۱۸ سرپرست مدیریت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد
  • مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • برخی امور اقتصادی همچون صنعت خودرو را به مردم بسپارید
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود