Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر فرزانه فرجیان روز یکشنبه در گفتو گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: شهروندان برای حفظ سلامت و ایمنی خانواده خود مواد ضدعفونی کننده مورد نیاز خود را حتما از داروخانه ها تهیه و در هنگام خرید نیز توجه کنند که محصول مربوطه دارای نشان سازمان غذا و دارو و پروانه ساخت باشد.

وی افزود: با توجه به نیاز و تقاضای زیاد مردم ممکن است بخشی از اقلام تولید شده غیرمجاز در فروشگاه های نیز توزیع شده باشد از مردم درخواست می‌شود تا در این زمینه هوشیار باشند و هنگام خرید به مواردی مانند پروانه ساخت، شماره تلفن و آدرس تولیدکننده و تاریخ تولید و انقضای محصول توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تاکید کرد: استفاده از محلول ضدعفونی کننده تقلبی برای مقابله با کرونا مشکلات جسمی و پوستی برای افراد به همراه خواهد داشت.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان بهداشت و سلامت سیستان و بلوچستان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون عبدالملکی عصر سه‌شنبه در بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به برخی نیازمندی‌های استان اظهار کرد: کلنگ زنی ۲ بیمارستان در استان، به مطالبه عمومی تبدیل شده است که امیدوارم با همکاری مدیران استانی هر چه سریع‌تر ساخت این ۲ پروژه به اتمام رسیده و به چرخه ارائه خدمات وارد شود.

وی افزود: فراهم کردن انبارهایی برای بیمارستان سیار شهید ماموستا شیخ الاسلام، دارویی و تجهیزات پزشکی و همچنین تأمین ملزومات آزمایشگاهی از جمله نیازمندی‌های ما در حوزه غذا و دارو است که با این کار مهم جایگاه مرجعیت دانشگاه حفظ و ارتقا داده می‌شود.

عبدالملکی به پیشرفت سایر بخش‌های دانشگاه اشاره کرد و گفت: در حوزه آموزشی هشت رشته جدید به دانشگاه اضافه شده که دستیاری عفونی و ارولوژی و PhD پژوهشی پزشکی سلولی ملکولی و نیز احداث دانشکده داروسازی و فناوری‌های نوین از آن جمله است.

وی به ارائه خدمات به مردم در ١٦ بیمارستان دانشگاهی و یک بیمارستان سیار شهید ماموستا شیخ الاسلام اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: بیمارستان سیار برای موارد غیرمترقبه است که نیاز به تکمیل تجهیزات پزشکی و تکمیل محلی برای نگهداری آن داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی استان کردستان مرز باشماق را از مهمترین مرزهای صادراتی کشور برشمرد و اظهار کرد: در این مرز باید به سلامت به عنوان یک مقوله ویژه توجه شود به طوری که فضایی حداقل یک‌هزار متر مربعی برای ارائه خدمات سلامت از قبیل واکسیناسیون، قرنطینه سازی، کنترل قاچاق دارو و مواد آرایشی و پد پالگرد در طرح جامع مرز در نظر گرفته شود.

گفتنی است؛ بازدید از واحدهای مختلف آزمایشگاه معاونت غذا و دارو پایان بخش این دیدار و نشست ٢ ساعته بود.

کد خبر 6080368

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • هوش مصنوعی از نتایج بهره‌گیری از علوم اعصاب است
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • تخصیص بودجه برای بیمارستان ماهفروجک از نیازها است
  • کشف بیس از ۵۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • تجلیل ازدندانپزشکان شاغل در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • کشف ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • اولین مرکز «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود