Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@07:43:13 GMT

تراکتور غیبت کند چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۰۰۹۴

تراکتور غیبت کند چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

رویداد۲۴ حتی سازمان لیگ که متولی برگزاری بازی‌های لیگ برتر است، نمی‌داند که ادامه بازی‌ها برگزار می‌شود یا نه و این بلاتکلیفی برای تیم‌هایی که دوست دارند بازی‌ها برگزار شود، آزار‌دهنده شده است. برخی تیم‌ها به صراحت اعلام کرده‌اند مخالف برگزاری ادامه بازی‌ها هستند و حتی تهدید به کناره گیری کردند که یکی از این تیم‌ها تراکتور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در صورتی که بازی‌های لیگ برتر ادامه پیدا کند و تراکتور در بازی‌ها حاضر نشود چه اتفاقی برای این تیم رخ خواهد داد؟ غلامرضا بهروان، مشاور سازمان لیگ که خواهان برگزاری ادامه لیگ است در پاسخ به این سؤال می‌گوید: «واقعیت این است که هر تیمی دو بازی متوالی در بازی‌های رسمی حاضر نشود از جدول بازی‌ها کنار گذاشته می‌شود و حتی براساس تصمیم کمیته انضباطی می‌تواند به دو رده پایین‌تر فرستاده شود، کما اینکه در گذشته این اتفاق رخ داده بود.».
بیشتر بخوانید: زنوزی: پایبند به نامه مشترک چهار باشگاه هستیم/ به خاطر جان هموطنان‌مان با ادامه لیگ مخالفیماما در صورت تعطیلی بازی‌های لیگ برتر چه سرنوشتی در انتظار بازی‌ها خواهد بود؟ مشاور سازمان لیگ پاسخش به این سؤال را این‌گونه آغاز کرد: «آنچه که مسلم است ما به طور حتم باید قهرمان را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کنیم و سه تیم دیگر برای حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا. کنفدراسیون فوتبال آسیا صبر نمی‌کند که ما سال آینده بازی‌های لیگ برتر را برگزار کنیم و ۴ تیم برتر این فصل را به آن‌ها معرفی کنیم. بی‌تعارف در این‌باره هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال باید جلسه بگذارد و حتی با باشگاه‌ها مشورت کند. به این خاطر که در قانون پیش‌بینی نشده اگر یک ویروس مهلک همه‌گیر شد چه سرنوشتی در انتظار لیگ برتر خواهد بود. بدون شک دردسر برگزاری ادامه بازی‌های لیگ برتر و دیگر لیگ‌ها به مراتب کمتر از عدم برگزاری مسابقات است چراکه دو تیم لیگ برتری باید جای خود را به دو تیم دسته اولی دهند. سه تیم برتر دسته دومی هم باید جانشین سه تیم دسته اولی شوند و در صورتی که بازی‌های لیگ تعطیل شود تعیین چهره این تیم‌ها دردسر بزرگی را برای فوتبال ایران به وجود خواهد آورد. به خصوص ما که نشان داده‌ایم در فوتبال به جای اینکه در کنار هم باشیم روبه‌روی هم ایستاده‌ایم.» منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 لیگ برتر تراکتور بازی های لیگ برتر بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس

مسینا در دیداری از هفته 37 سری چی ایتالیا مقابل پوتنتزا به تساوی 2-2 رسید. این بازی یک اتفاق ویژه داشت؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند.

به نقل از IFTV؛ ارمانو فوماجیالی دروازه بان 42 ساله مسینا که از سال 1999 مشغول بازی در دسته های پایین تر فوتبال ایتالیا است، دیشب در جریان دیدار با پوتنتزا، بازی در کنار جاکوپو پسر خود را تجربه کرد. جاکوپو که 18 سال دارد و یک هافبک است، در دقیقه 93 این دیدار به میدان آمد و اولین بازی حرفه ای را در شرایطی تجربه کرد که پدر با تجربه خود هم در زمین بود. در تاریخ فوتبال ایتالیا حداقل در سطح حرفه ای و طی 5 دهه اخیر برای اولین بار است که یک پدر و پسر با پیراهن تیمی یکسان به میدان می روند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس