Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@01:39:25 GMT

حمل نخاله ساختمانی بدون مجوز ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۰۱۰۷

حمل نخاله ساختمانی بدون مجوز ممنوع است

فرماندار گرگان گفت: حمل و تخلیه نخاله ساختمان بدون مجوز از شهرداری و در حریم راه ممنوع است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ محمد حمیدی در جلسه ساماندهی و هماهنگی حمل نخاله ساختمانی، اظهارکرد: هرگونه حمل نخاله ساختمانی بدون مجوز و برچسب حمل ممنوع است و پلیس راه هم باید برخورد قانونی با متخلفان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متولی اصلی برنامه ریزی برای حمل نخاله شهرداری است، افزود: نظام مهندس ساختمان باید با هماهنگی شهرداری، پیمانکاران و مالکان را مکلف به همکاری در جهت حمل قانونی نخاله کند.

به گفته فرماندار گرگان، روزانه بیش از دو هزار تن نخاله ساختمان در شهر گرگان تولید می شود .

حمیدی تصریح کرد: یکی از اماکن برای دپوی نخاله ساختمانی، معادن برداشت شن و ماسه بوده که نیاز است شهرداری با همکاری امور اراضی زمین مورد نظر را تامین و نسبت به اخذ مجوز قانونی اقدام کنند.

وی گفت: شهرداری گرگان موظف است با ساماندهی وانت های حمل نخاله درون شهر و ایجاد دپوی موقت و استفاده از ظرفیت رانندگان فعلی در جهت ساماندهی بهتر حرکت کند.

حسن خسروی، مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی گلستان در ادامه گفت: تخلیه نخاله ساختمان می تواند با اخذ مجوز از امور اراضی در زمین های شن و ماسه که به صورت قانونی برداشت شده اند، صورت گیرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: نخاله ساختمانی نخاله ساختمان حمل نخاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، به واسطه اینکه تیم‌های مهرام تهران، شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات صعود کرده‌اند، سازمان لیگ برنامه بازی‌های این مرحله را اعلام کرد.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی، از ساعت ۱۶:۰۰ روز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تیم شهرداری گرگان میزبان مهرام تهران است.

همانند مرحله یک چهارم نهایی، سری‌های نیمه‌هایی لیگ برتر نیز به صورت ۳ از ۵ برگزار خواهد شد و هر تیمی که بتواند ۳ بار حریف خود را شکست دهد، به فینال فصل جاری لیگ برتر راه می‌یابد.

دیگر خبرها

  • تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • تامین ۳۱ درصد منابع درآمدی منطقه ۱۵ اصفهان با صدور پروانه‌های ساختمانی
  • ساختمانی که برخلاف اصول مهندسی ساخته شد
  • بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟ | حل یک اختلاف نظر بزرگ
  • ابلاغ بودجه شهرداری گرگان با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به پارسال
  • بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان ابلاغ شد
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • مشکلی بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • دیگر مشکلی برای بیمه کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • روند صدور پروانه‌های ساختمانی و عوارض در بروجن الکترونیکی شد