Web Analytics Made Easy - Statcounter

همتی گفت: باغداران خسارت دیده از سیل سال گذشته در قیر و کارزین که وضعیت آنها مورد تایید قرار گرفته است به ازای هر هکتار باغ مثمر، ۲۵ میلیون ریال کمک بلاعوض و ۲۵ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی همتی»، امروز (شنبه 11 خرداد) از پرداخت خسارت سیل به بخش کشاورزی قیر و کارزین خبر داد و به خبرنگاران گفت: بیش از 191 میلیارد ریال بابت خسارت سیل 98 به این حوزه پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی قیر و کارزین افزود: در مجوع 289 میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارت ناشی از این سیل به بخش کشاورزی قیر و کارزین اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد: از این میان، 144 میلیارد و 764 میلیون ریال، شامل کمک های بلاعوض و بیش از 144 میلیارد ریال نیز به صورت تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد بوده است.

همتی با ابراز خرسندی از پیشتاز بودن قیر و کارزین در فارس در پرداخت این کمک ها، بیان کرد: دستور پرداخت یک هزار و 395 فقره درخواست  کشاورزان خسارت دیده پس از بارگذاری در سامانه جامع «امداد و بازسازی دولت»، صادر شده است.

وی اعلام کرد: باغداران خسارت دیده از سیل سال گذشته در قیر و کارزین که وضعیت آنها مورد تایید قرار گرفته است به ازای هر هکتار باغ مثمر، 25 میلیون ریال کمک بلاعوض و 25 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه دریافت خواهند کرد. 

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: قیر و کارزین کمک بلا عوض خسارت سیل جهاد کشاورزی فارس شیراز تسهیلات قرض الحسنه قیر و کارزین میلیون ریال خسارت دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام

                                                      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حبیب الله محبی اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.   وی با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.   مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام اضافه کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.   محبی مطرح کرد: در این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان پرداخت شده است.   استان ایلام با ۵۸۰ هزار و ۱۵۸ نفر جمعیت دارای ۲۵ شهر و بیش از ۶۰۰ روستای دارای سکنه است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • سیلاب و باران ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال به کشاورزی قصرقند خسارت زد
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به افراد زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان