Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلاهدوزی گفت: به مناسبت ارتحال امام (رحمه الله علیه) نمایشگاه تجسمی در فضای مجازی از تصاویر هفته نخست ارتحال بنیانگذار انقلاب در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «دانیال کلاهدوزی» ظهر امروز (یکشنبه 11 خرداد) در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و قیام الهی پانزده خرداد استان گلستان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور سلامت مردم و هنرمندان بسیاری از برنامه های تجمعی حوزه هنری در سطح استان تعطیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر روابط عمومی حوزه هنری گلستان ادامه داد: در حال حاضر با توجه به شرایط پیش آمده هنرمندان به سمت استفاده از ظرفیت فضای مجازی روی آوردند.

 

کلاهدوزی خاطرنشان کرد: در ایام سالگرد ارتحال ملکوتی امام (رحمه الله علیه) و قیام 15 خرداد حوزه هنری دو برنامه شاخص در نظر گرفته است که نخستین برنامه برپایی نمایشگاه آثار تجسمی توسط «حسن رحیمی» یکی از هنرمندان گلستانی است.

 

وی افزود: آثار این هنرمند که مربوط به عکسایی از هفته نخست ارتحال امام (رحمه الله علیه) است در حوزه هنری به چاپ رسیده است و بنا داریم که در نمایشگاهی به شکل مجازی این تصاویر را منتشر کنیم.

 

مدیر روابط عمومی حوزه هنری گلستان بیان کرد: از دیگر برنامه هایی که در این ایام تدارک دیده شده است عصر شعر و خاطره است که در این زمینه فراخوان صادر شده است که به مناسبت ارتحال امام (رحمه الله علیه) در 14 خرداد برگزار می شود.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه هنر تجسمی ارتحال امام مراسم بزرگداشت ارتحال امام حوزه هنری گلستان رحمه الله علیه ارتحال امام حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

رئیس شورای تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف به مناسبت دهه کرامت در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع، امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در نشست ستاد دهه کرامت کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: دهه کرامت امسال با ۲۸۵ برنامه مذهبی، فرهنگی، هنری و ورزشی در این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهد شد، افزود: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم‌برخوردار، راه‌اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

وی تصریح کرد: تعامل، همکاری و هم‌افزایی هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای بهینه‌تر برنامه‌های دهه کرامت امسال به‌ویژه جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) ضروری است.

کد خبر 747278

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • بیت مرحوم آیت الله کاشانی بیانیه صادر کرد +جزئیات
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس