Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ"محمدمعظمی گودرزی" در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی در یک انبار لوازم یدکی خودرو در منطقه حصارک کرج، بلافاصله ماموران کلانتری ۳۲ حصارک به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد این آتش سوزی در یک انبار لوازم یدکی خودرو به وقوع پیوسته که آتش توسط نیرو‌های آتش نشان مهار شد و از توسعه حریق به ساختمان‌های مجاور جلوگیری به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت اظهار داشت: از شهروندان می‌خواهیم، نکات و اصول ایمنی را در همه حال رعایت کنند تا انشاءالله شاهد وقوع حوادث ناگوار و غیر قابل جبران نباشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی اطفای حریق حریق منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران پاسگاه انتظامی باغات از یک دستگاه خودرو سواری پژو محموله کالای قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال کشف کردند. 

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۷ دستگاه اتو مسافرتی، ۳ دستگاه اتو بخار، آسیاب برقی، ۲۰ دست سینی، ۷ دستگاه ترازوی آشپزخانه، ۵ دستگاه میکسر مارکالکتریک، ۳ دستگاه آبسردکن، ۲ دستگاه سرخ کن، قابلمه، ۲ دستگاه اسپرسوساز دی سی و ۱۱ عدد فلاسک به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات به همراه خودرو توقیفی و کالا‌های کشف شده تحویل مراجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • خرید لوازم یدکی بی ام و
  • لوازم یدکی قاچاق در چهارمحال و بختیاری کشف شد
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • از کپسول های نجات بخش قرمز چه می دانید؟ | این کپسول ها می توانند زندگی‌تان را نجات دهد