Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:47:10 GMT

کشف ۳۰۰میلیون تومان کلاهبرداری در خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۰۲۰۳

کشف ۳۰۰میلیون تومان کلاهبرداری در خرم‌آباد

سردارحاجی محمد مهدیان نسب روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: فردی ۴۶۰ متر زمین را به مبلغ ۳۰۰میلیون تومان از فرد دیگری در شهرستان خرم آباد خریداری کرده و پس از مدتی متوجه می شود مالک قطعه زمین خریدای شده فرد دیگری است.

وی گفت: متهم با قولنامه صوری و ساختگی زمین مذکور را تصاحب کرده ، سپس آن را به فروش رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات و بررسی های انجام شده توسط کارآگاهان و کارشناسان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان، جعل، دستکاری قولنامه و صحت گفته خریدار محرز شده است.

فرمانده انتظامی استان لرستان ادامه داد: با تلاش ماموران متهم شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی لرستان کلاهبرداری خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی لرستان کلاهبرداری خرم آباد لرستان فرماندهی نیروی انتظامی لرستان کلاهبرداری خرم آباد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۵۰۰ مورد آلودگی زیست محیطی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، علی سالاروند گفت: از مجموع آلودگی‌های زیست محیطی سال گذشته در لرستان ۳۴۹ مورد صنایع آلاینده، ۲۴ مورد جایگاه پسماند، ۴۸ مورد کشتارگاه، ۱۱ مورد آلودگی بیمارستانی، ۲۵ آلودگی تخلیه فاضلاب در زمین کشاورزی، ۲۵ مورد آتش سوزی زمین کشاورزی، دو مورد آلودگی در تصفیه خانه و ۵۹ مورد انتشار گرد و غبار در اطراف منزل مسکونی و سایر بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۵۳۶ مورد اخطاریه زیست محیطی صادر شده است، افزود: ۳۷۱ مورد اخطار به صنایع آلاینده، ۲۳ مورد اخطاریه به کشتارگاه، ۲۸ مورد جایگاه پسماند، پنج مورد اخطاریه به شهرداری سلسله، ۱۶ مورد اخطاریه به دامداران، ۱۶ مورد آتش سوزی زمین کشاورزی، پنج مورد اخطاریه به بیمارستان، رفع آلودگی هفت مورد و تصفیه خانه دو مورد و سایر موارد ۵۵ مورد صادر شد.

سالاروند با بیان اینکه ۱۲ مورد آتش سوزی در مساحت بیش از ۱۴۹ هکتار ثبت شده است، اظهارداشت: همچنین ۲۱ فقره تخریب و تصرف به مساحت بیش از ۲۱۸ هکتار در استان گزارش شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: ۹۹۲ متخلف زیست محیطی سال گذشته در استان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

علی سالاروند گفت: با هدف حفاظت از محیط زیست استان سال گذشته ۹۶۹ پرونده تخلفاتی تشکیل که از این تعداد ۲۵۸ مورد مختومه شده است.

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم ۲ ماهه بازرسی لرستان برای تکمیل پل شوراب
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • ثبت بیش از ۵۰۰ مورد آلودگی زیست محیطی در لرستان
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • بازگشت ۶هزارمترمربع از اراضی کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • ۷۱ فقره کلاهبرداری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی