Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-10@06:33:40 GMT

کشف پوشاک قاچاق میلیاردی در همدان

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۰۲۲۴

کشف پوشاک قاچاق میلیاردی در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲ هزار و ۳۷۰ ثوب البسه قاچاق به ارزش یک‌میلیارد ریال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با تشدید اقدامات کنترلی در محور های اصلی و فرعی استان، در شب گذشته حین گشت زنی در محور ملایر –همدان، به یک دستگاه خودروی پژو پارس در حال حرکت مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد، این خودرو حامل مقادیری البسه قاچاق می باشد که برای بررسی بیشتر و انجام اقدامات قانونی به همراه راننده به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به این که پس از تخلیه و شمارش، از این خودرو 2 هزار و 370 ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق کشف شد، افزود: ارزش کالای کشف شده برابر اعلام کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده که در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

کشف یک میلیون و ۶۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق در همدان

وی در ادامه سخنانش از کشف سیگار قاچاق در همدان خبر داد و گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و در پی دریافت خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی سیگار قاچاق ، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

کامرانی‌صالح افزود: مأموران پس از اقدامات اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های نامحسوس محل دپو کالای قاچاق را در یکی از مناطق شهر همدان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از آن یک میلیون و 620 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش سیگار مکشوفه بنابه نظر کارشناسان، بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت های اقتصادی غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری متهمان در کمترین زمان ممکن اقدام شود.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان قاچاق کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار لاستيک های میلیاردی قاچاق در بروجرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی استان  استان لرستان گفت:مأموران پليس آگاهی شهرستان بروجرد در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لاستيک خودروهای ايرانی و خارجی در انبار منزلی واقع در يکی از روستاهای شهرستان، موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.
سردار يحيی الهی افزود:مأموران پس از انجام تحقيقات لازم وبا هماهنگی مراجع قضایی در محل حضور و در بررسی های انجان شده ۱۲۰۰ حلقه انواع لاستيک به ارزش ۳۰ ميليارد ريال کشف و ضبط کردند .
متهم با تشکيل پرونده برای رسيدگی قانونی به مرجع قضایی تحويل و اقلام مکشوفه تحويل اداره تعزيرات حکومتی شهرستان شد.

 

 

دیگر خبرها

  • کشف میلیاردی کالای قاچاق در مرزهای آذربایجان غربی
  • ۲۴ هزار نخ سیگار قاچاق در شیروان کشف شد
  • کشف ۲۰۸ هزار نخ سیگار قاچاق در گرگان
  • توقیف بنز ۳۵ میلیاردی قاچاق در لاهیجان
  • کشف انبار سیگارهای خارجی تا توقیف خودرویی با تخلف میلیونی در شاهرود
  • محکومیت ۱۳ میلیاردی برای قاچاق سوخت در همدان
  • هزاران نخ سیگار قاچاق در شیروان کشف شد
  • کشف انبار لاستيک های میلیاردی قاچاق در بروجرد
  • نجات صنعت پوشاک با مبارزه جدی علیه قاچاق کالا
  • کشف محموله سیگار قاچاق در قشم