Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۹۲ کرسی تلاوت قرآن کریم در شبکه‌های اجتماعی در ماه رمضان برگزار شد.

وی بابیان اینکه این برنامه ها با هدف بهره‌مندی هرچه بیشتر مردم از برنامه‌های قرآنی کرسی تلاوت قرآن کریم برگزار شد تصریح کرد: ایجاد زمینه برای تدبر در قرآن از طریق قرائت زیبا توأم با استماع ترجمه و تفسیر از دیگر اهداف برگزاری جلسات قرآنی در شبکه‌های اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروستانی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری محافل قرآنی به صورت اجتماعی و با حضور مردم امکان‌پذیر نبود، بنابراین تدبیری اتخاذ شد که در شبکه‌های اجتماعی و به ویژه‌ برنامه اینستاگرام در روزهای ماه مبارک رمضان کرسی تلاوت قرآن کریم در این برنامه به صورت زنده پخش شود.

وی بیان کرد: این کرسی‌های تلاوت از صفحات اینستاگرام ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و بعضی از مراکز قرآنی به صورت زنده در ماه رمضان پخش شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: توسعه و ترویج فرهنگ قرآن در کار و زندگی و انس با قرآن و نهادینه کردن فرهنگ قرآن خوانی و استماع قرائت قرآن و معطر کردن فضای قرآنی در شهر و ایجاد فضای حرفه‌ای برای قاریان جوان برای افزایش تجربه تلاوت از مهم‌ترین اهداف برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کریم بوده است.

کد خبر 4938312

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن کریم ماه مبارك رمضان سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر شبکه های مجازی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس ستاد مقابله با کرونا فطریه تلاوت قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع معرفی شدند

کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع سال ۱۴۰۳ معرفی شدند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم، اعضای کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران اعزامی به حج تمتع سال 1403 موسوم به کاروان نور را مشخص کرد.

براساس این گزارش، پس از برگزاری آزمون انتخابی‌ و ارزیابی‌های صورت گرفته، 20 نفر شامل استادان، قاریان، حافظان و یک گروه تواشیح، به حج ابراهیمی اعزام می‌شوند و به اجرای برنامه‌های قرآنی در جمع حجاج ایرانی و حاجیان سایر کشورها خواهند پرداخت.

 

اذعان دانشمندان غربی به نقش کلیدی قرآن در هدایت‌های علمی

 

در کاروان امسال حامد شاکرنژاد از خراسان رضوی، مهدی عادلی از تهران، سید کریم موسوی از خوزستان، یوسف قنبری از زنجان، حمید صفدری از خراسان رضوی، آرش سوری از کرمانشاه، سید رضا نجیبی از فارس، مسعود موحدی‌راد از خراسان رضوی، وحید براتی از خراسان جنوبی، سید پارسا انگشتان از مازندران، خلیل سواری از خوزستان، مهدی عبرتی از گیلان، امیرحسین انواری از یزد، محمدرضا اکبری از مرکزی، گروه تواشیح العباد از خوزستان متشکل از مرتضی طرفی، نصرالله بریچی، صادق بیت سعید، خلیل سعیدی و محمد امین سبهانی خالص حضور دارند.

سرپرستی کاروان نور نیز برعهده علی صالحی متین، حافظ کل قرآن کریم از تهران خواهد بود.

از چند دهه گذشته، در یک همکاری مشترک میان کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم، بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت و سازمان اوقاف و امور خیریه، اعزام کاروان قرآنی به حج تمتع را در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تنبیه موشکی رژیم صهیونیستی نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است
  • حافظ نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس + فیلم
  • «مسابقه قرآنی‌ها»؛ محفلی برای حافظان قرآن کریم
  • حضور ۱۸ میلیون مخاطب در پویش ملی زندگی با آیه‌ها
  • محتواهای «زندگی با آیه ها» را باید اختصاصی ارایه کنیم
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع معرفی شدند
  • فعالیت‌های قرآنی در بیجار افزایش می‌یابد
  • برگزاری نخستین کرسی تلاوت مسجد کرامت مشهد در سال ۱۴۰۳
  • ۱۸ میلیون مخاطب در پویش ملی زندگی با آیه‌ها حضور داشتند
  • رسانه‌های اجتماعی در گسترش ترویج کتاب موفق عمل کردند