Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت اله بیرانوند گفت: با خرید گندم در سال زراعی جاری مبلغ 30000 میلیارد تومان وارد چرخه اقتصادی استان می شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  بیرانوند در جلسه ستاد برداشت محصولات کشاورزی شهرستان خرم آباد که به ریاست فرماندار خرم آباد بر گزار شده بود ضمن تقدیر و  تشکر  از همکاری  های جهاد کشاورزی در ارتباط با راه اندازی کمیسیون های خرید گندم  و تامین نیرو های تطبیق و تشخیص  ، اظهار کرد: با توجه به تامین اعتبار مبالغ خرید گندم ، به محض ثبت سامانه و ورود اطلاعات آماری محموله های گندم به سیلوها در اسرع وقت تحویل دهندگان گندم در اختیار بانک عامل قرار گرفته و تاکید کرد که پرداخت وجوه گندم در اسرع وقت صورت گیرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی  لرستان افزود: با خرید گندم در سال زراعی جاری  مبلغ 30000 میلیارد تومان وارد چرخه اقتصادی استان می شود که رقم قابل توجهی است و در توسعه و پیشرفت بخش کشاورزی تائیر خود را خواهد گذاشت .

بیرانوندبا بیان اینکه در سال جاری به سمت خرید کیفی گندم پیش خواهیم رفت  قیمت هر کیلو گرم گندم معمولی نان را  25000 ریال ، کلزا 46602 ریال  ، گندم دروم را  26000 ریال اعلام کرد  و گفت: تمهیدات و تدابیر لازم اتخاذ گردیده  و پیش بینی می شود در مرحله خرید تضمینی سال جاری ، مقدار 20000 تن گندم بیشتر از سال گذشته خرید داشته باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گندم خرید گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، نوبخت اژدری در جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم استان اردبیل گفت: تمامی کشاورزان گندم‌کار باید قبل از شروع فصل خرید نسبت به ثبت‌نام در سامانه پهنه‌بندی وزارت جهاد کشاورزی اقدام کنند تا در زمان مراجعه به مراکز خرید بدون معطلی بتوانند محصول خود را به مراکز تعیین شده تحویل دهند.
وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام برداشت غلات استان بیان کرد: از کشاورزان تقاضا داریم که از برداشت زودهنگام گندم و جو تولیدی خود به خاطر داشتن رطوبت احتمالی خودداری و در زمان اعلام شده از سوی کارشناسان جهاد کشاورزی نسبت به برداشت محصولات اقدام کنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: تمهیدات لازم برای خرید گندم از کشاورزان انجام شده و هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل روز گذشته اعلام کرده بود که با وجود سرمازدگی شدید و شیوع آفات در فصل پاییز و زمستان، پیش‌بینی می‌شود که در سال زراعی جاری میزان تولید گندم در استان اردبیل به مرز ۶۰۰ هزار تن برسد.

دیگر خبرها

  • کشت گندم دیم و آبی در ۴۰۸ هزار هکتار اززمین‌های کشاورزی آذربایجان غربی
  • برداشت کلزا از مزارع شهرستان کرخه
  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • برداشت گندم و جو در کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲۱ دستگاه کمباین
  • برداشت ۱۹ هزار تن کلزا در دهلران
  • ۸ مرکز ویژه خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • بخش کشاورزی با استفاده از فناوری متحول می‌شود
  • برداشت ۸۵۰۰ تن گندم در اراضی استان بوشهر