Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@12:43:42 GMT

بازگشایی امامزاده‌ها و بقاع متبرکه یزد از امروز

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۰۳۱۶

بازگشایی امامزاده‌ها و بقاع متبرکه یزد از امروز

ایسنا/یزد امامزاده‌ها و بقاع متبرکه یزد بعد از حدود سه ماه تعطیلی اجباری به منظور مقابله با شیوع کرونا، از امروز با مصوبه ستاد استانی پیشگیری از شیوع کرونا به روی زائران بازگشایی شد.

امامزاده‌ها و بقاع متبرکه و همچنین مساجد استان یزد بعد از چند ماه تعطیلی اجباری که به منظور پیشگیری و مقابله از شیوع کرونا در تمامی شهرهای کشور اتفاق افتاده بوده، از امروز یکشنبه یازدهم خردادماه بازگشایی شدند و فعالیت خود را برای میزبانی از مردم دارالعباده از سر گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی عکس يزد کروناویروس امامزادگان و بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران بقاع متبرکه خراسان جنوبی به ۲۰۵ هزار و ۶۰۷ زائر رسید

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام پرویز بخشی پور صبح چهارشنبه به خبرنگاران درباره اسکان مسافران نوروزی در طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه اظهار کرد: در روز اول طرح ۲۵ فروردین تعداد زائران بقاع ۳ هزار و ۵۹۵ نفر و تعداد اسکان یافتگان ۵۳۸ نفر بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: در روز ۲۶ اسفند تعداد زائران ۶ هزار و ۴۳۰ نفر و تعداد اسکان یافتگان نیز ۶۰۹ نفر بوده است.

بخشی پور با اشاره به اینکه در روز ۲۷ فروردین نیز تعداد زائران بقاع متبرکه خراسان جنوبی هشت هزار و ۲۵۵ نفر و اسکان یافتگان ۹۶۵ نفر بوده است، گفت: در روز چهارم طرح آرامش بهاری یعنی ۲۸ اسفند نیز تعداد زائران ۱۰ هزار و ۸۷۶ نفر و اسکان یافتگان هزار و ۲۵۷ نفر بوده است.

وی ادامه داد: در روز ۲۹ فروردین آخرین روز سال ۱۴۰۲ نیز تعداد زائران به ۱۴ هزار و ۸۴۷ و اسکان یافتگان به دو هزار و ۱۳۷ نفر رسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: در روز ششم طرح یعنی اول فروردین ۲۹ هزار و ۳۵۴ نفر زائران بقاع متبرکه استان بودند و ۳ هزار و ۶۷۳ نفر نیز اسکان یافتند که این آمار در روز هفتم طرح یعنی دوم فروردین به ۲۸ هزار و ۷۸۳ زائر بوده است.

بخشی پور اظهار کرد: این آمار در روز هشتم طرح یعنی سوم فروردین به ۲۶ هزار و ۹۷۸ زائر رسید.

وی گفت: در روز نهم طرح، چهارم فروردین ماه تعداد زائران بقاع متبرکه خراسان جنوبی به ۲۳ هزار و ۳۰۱ زائر رسید و همچنین ۴ هزار و ۳۲۶ نفر نیز اسکان یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: در روز دهم طرح، پنجم فروردین نیز ۱۹ هزار و ۱۹۰ نفر زائر بقاع متبرکه خراسان جنوبی بودند و سه هزار و ۳۵۵ نفر نیز اسکان یافتند.

بخشی پور افزود: آمار طرح آرامش بهاری در روز یازدهم طرح یعنی ششم فروردین ماه ۱۷ هزار و ۹۰۳ زائر و اسکان دو هزار و ۶۰۴ زائر بوده است.

وی ادامه داد: در روز هفتم فروردین ماه یعنی روز دوازدهم طرح ۱۶ هزار و ۹۵ زائر به بقاع متبرکه خراسان جنوبی آمدند و دو هزار و ۵۰۲ نفر اسکان یافتند.

مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی یادآور شد: در مجموع در طرح آرامش بهاری تا کنون زائران بقاع متبرکه خراسان جنوبی ۲۰۵ هزار و ۶۰۷ نفر و اسکان یافتگان در بقاع به ۳۲ هزار و ۶۵۸ نفر بوده‌اند.

کد خبر 6063429

دیگر خبرها

  • بیش از ۶ میلیون زائر در زائرسراها اسکان یافته اند
  • بیش از ۶ میلیون زائر در بقاع متبرکه حضور یافته‌اند
  • ۵۰ هزار نفر از بقاع متبرکه زنجان در ایام عید نوروز بازدید کردند
  • اوج تجلی هنر گچ‌بری در بقاع متبرکه قم
  • زائران بقاع متبرکه خلیل‌آباد به ۳ هزار نفر رسید
  • ۱۵ بقعه متبرکه سبزوار میزبان طرح آرامش بهاری 
  • زائران بقاع متبرکه خراسان جنوبی به ۲۰۵ هزار و ۶۰۷ زائر رسید
  • اسکان ۳۵۰۰ مسافر نوروزی در زائرسراها و کمپ‌های موقت یزد
  • اجرای همزمان طرح ضیافت الهی در ۱۴ امامزاده و بقعه متبرکه آذربایجان غربی
  • رونق گردشگری مذهبی مازندران در بهار قرآن و طبیعت