Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سجاد عمرانی سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم گفت: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در نظر دارد با هدف ترویج اندیشه‌های امام خمینی (ره) نشست کتاب خوان امام روح الله را برگزار کند.

او افزود: همزمان با برگزاری سلسله نشست‌های کتاب آنلاین نشست کتاب خوان با محوریت "امام روح الله" روز پنج شنبه ۱۵ خردادماه ساعت ۱۱ در بیت امام خمینی (ره) در قم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم با اشاره به اهداف برگزاری نشست کتاب خوان امام روح الله تصریح کرد: ۳۱ سال از ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی می‌گذرد و جامعه بیش از گذشته نیازمند تداوم راه و آرمان‌های ایشان است و باید نسل جوان را به اندیشه‌های ناب امام راحل آشنا کنیم.

عمرانی گفت: نشست کتاب خوان "امام روح الله" به صورت زنده از صفحه اینستگرام اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم به آدرس qompl۱.ir@ پخش می‌شود.

او عنوان کرد: نشست‌های تخصصی کتاب خوان بهترین فرصت برای معرفی منابع به روز و کارآمد در حوزه‌های مختلف علمی و دینی است.

انتهای پیام/الف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتابخانه های عمومی قم اداره کل کتابخانه های عمومی نشست کتاب خوان امام روح الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد کتابخانه مدارس در مناطق محروم کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ آقای فلاح گفت: این طرح در قالب قفسه کتاب در مناطق محروم متناسب با پایه تحصیلی ایجاد می‌شود.
به گفته وی، در مرحله نخست ۱۰۰۰ کلاس درس تجهیز و پیش بینی می‌شود به ۷ هزار کلاس درس برسد.
معاون فرهنگی کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوان کشور با اشاره به اینکه هر کلاس درس ۱۰۰ کتاب کودک و نوجوان خواهد داشت، افزود: در سال کتاب‌ها دو بار هم تعویض می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تجهیز بیش از هزار کلاس درس به کتابخانه در مناطق محروم کشور
  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • مسجد جمکران ۱۰۷۲ ساله شد
  • ایجاد کتابخانه مدارس در مناطق محروم کشور
  • گزارش آیت الله ایازی درباره انجمن مباحثات قرآنی ۸ فروردین
  • اهدای بیش از یک هزار و ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو در ملایر
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • نشست صمیمی آیت‌الله فلاحتی با شعرای گیلان برگزار شد
  • ضیافت افطاری ایتام قم به میزبانی هیات خادم الرضا (ع) برگزار شد
  • ضیافت افطاری ایتام قم به میزبانی هیات خادم الرضا(ع) برگزار شد