Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق اعلام ستاد مقابله ویروس کرونا فعالیت رشته‌های مختلف ورزشی و استخرها در شهرهایی که وضعیت سفید دارند بلامانع است که بر این اساس فعالیت ورزشی در ۷ شهرستان دارای وضعیت سفید اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: شهرستان‌های نمین، نیر، بیله‌سوار، اصلاندوز، خلخال، کوثر و گرمی، ۷ شهرستانی هستند که فعالیت ورزشی همه باشگاه‌ها و استخرها بلامانع است.  

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: وضعیت شهرستان مرکز استان و شهرستان‌های پارس‌آباد، سرعین و مشگین‌شهر هنوز به وضعیت سفید نرسیده و دارای وضعیت زرد هستند.  

انوشیروانی بیان کرد: مطابق با ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان و ستاد ملی کرونا در شهرهای وضعیت زرد نیز به غیر از رشته‌های بوکس، تکواندو (بخش کیوروگی)، کاراته (بخش کومیته یا مبارزه) جودو، کبدی، کشتی، ووشو (بخش ساندا یا مبارزه) سبک‌های برخوردی تحت پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، کونگ‌فو و هنرهای رزمی و انجمن‌های رزمی در فدراسیون انجمن‌های ورزشی و استخرهای سرپوشیده، سایر رشته‌های ورزشی مجاز به آغاز فعالیت خود هستند.  

مجله رشته‌های ورزشی  |مجله والیبال |مجله وزنه‌برداری |مجله کشتی  | مجله هنرها و ورزش‌های رزمی| مجله دوچرخه سواری

وی تصریح کرد: پروژه‌های ورزشی استان اردبیل با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در اولویت اتمام و بهره‌برداری هستند که از جمله این پروژه‌ها می‌توان به سالن سرپوشیده دو ومیدانی واقع در استادیوم علی دایی‌ و پیست اسکی فندقلو اشاره کرد.  

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با توجه به اهمیت ورزش همگانی و تعطیلی آن به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، در روزهای پسا کرونا برنامه‌های مهم، اساسی و متنوعی در تمامی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.  

کد خبر 516649 برچسب‌ها وزارت ورزش و امور جوانان استان اردبیل كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت ورزش و امور جوانان استان اردبیل كرونا در ايران جوانان استان اردبیل ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ این رشته رزمی حالا پس از گذشت ۳۰ سال از حضورش در ایران به عنوان یک انجمن ورزشی مستقل کار خود را در کشور آغاز کرده است.
مسئول هیئت موی تای استان اصفهان با بیان اینکه موی تای یک ورزش رزمی با قابلیت‌های بالایی است، گفت: این رشته ورزشی از سال ۱۳۷۸ ازاصفهان فعایت خود را به صورت رسمی در ایران آغاز کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


یوسف محرابی افزود: این رشته جذاب ورزشی با فنون خاص رزمی آمیخته شده که متشکل از ضربات، دست، آرنج و پاست که سال‌ها زیر نظر چند انجمن و کمیته ورزشی بود ولی با پیگیری‌های به سرانجام رسیده موافقت وزارت ورزش و جوانان این ورزش رزمی به صورت یک انجمن ورزشی مستقل کار خود را در ایران آغاز کرده است.
محرابی گفت: موی تای دارای فدراسیون جهانی است و ورزش آن از قوانین و مقررات کامل و استاندارد پیروی می‌کند. وی در ادامه و با بیان اینکه استان اصفهان یکی از پایگاه‌های این ورزش در ایران است.
وی افزود: چه در حوزه قهرمانی و چه همگانی اصفهان در موی تای پیشتاز کشور است. مسئول هیئت موی تای استان اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از ۲ هزار نفر در استان اصفهان در رشته موی تای فعالیت می‌کنند که تعدای از آنها با حضور در تیم‌های ملی نشان‌های بین الملی و جهانی زیادی را برای کشور به ارمغان آورده اند.

دیگر خبرها

  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال