Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@07:14:32 GMT

انجام تست دوم کرونا سایپایی ها

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۰۴۸۷

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ تیم فوتبال سایپا با انجام تست کرونا تمرینات گروهی خود را از سوم خردادماه آغاز کرد.

نارنجی پوشان تهرانی بعد از صدور مجوز تمرینات گروهی به اردوی ۶ روزه در دهکده ورزشی کرج رفتند تا در محیطی بسته و اردویی تمرینات خود را پیگیری کنند.

در پایان این اردوی آماده سازی(شنبه ۱۰ ) با نظر کادر فنی، امروز یک شنبه ۱۱ خردادماه به تیم استراحت داده شد تا بر همین اساس باشگاه سایپا تست دوم کرونا را از شاگردان ابراهیم صادقی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تست پزشکی توسط یکی از قوی ترین و مجهز ترین آزمایشگاه های ایران به روش PCR انجام شد.

دور دوم تمرینات گروهی تیم فوتبال سایپا با مشخص شدن نتایج این آزمایش از سوی کادرفنی اعلام خواهد شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم فوتبال سایپا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک فنر سراتو سایپایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب از کجا تهیه کنیم

کیا سراتو یکی از خودروهای محبوب شرکت خودروسازی کیا موتورز است که در سال ۲۰۰۳ در کره تولید و عرضه شد. تا کنون ۴ نسل از این خودرو تولید شده است که نسل دوم آن از سال ۱۳۹۳ توسط شرکت خودروسازی سایپا آغاز گردید.

به گزارش ایسنا به نقل از یدک هاب، کیا سراتو در ابتدا با هدف رقابت با تویوتا کرولا، هیوندای النترا، هوندا سیویک و مزدا ۳ طراحی و تولید شد که از نظر پلتفرم و ظاهر شباهت هایی با هیوندای النترا دارد. کیا سراتو در دو نوع دنده دستی ۱۶۰۰ و دنده اتوماتیک ۲۰۰۰ عرضه می شد که در سال ۱۳۹۸ به دلیل وجود تحریم های بین المللی از تولید شرکت خودرو سازی سایپا کنار گذاشته شد. از جمله دلایل محبوبیت سراتو در ایران می توان به کیفیت ساخت بالای آن در کنار قطعات یدکی فراوان و مناسب و امکانات رفاهی قابل قبول این خودرو اشاره کرد.

بررسی کمک فنر سراتو سایپایی

یکی از مهم ترین بخش های هر خودرو، سیستم تعلیق خودرو است که شامل لوازم جلوبندی و زیربندی آن از جمله سیبک ها، فنرها، کمک فنرها، طبق، موج گیر و سایر لوازم است. وظیفه اصلی این سیستم، اتصال چرخ ها به بدنه خودرو و هدایت و کنترل حرکت خودرو می باشد. سیستم تعلیق خودرو در ترمز و توقف خودرو نیز نقش مهمی ایفا می کند و با تحمل وزن خودرو، ضربات وارده از پستی و بلندی ها و ناهمواری های جاده را به خوبی جذب نموده و با تبدیل ضربات به ارتعاش، آن ها را مدیریت می کند. با وجود سیستم تعلیق خودرو حرکت خودرو با نرمی و آرامش انجام شده و از استهلاک و خرابی سایر قطعات خودرو به دلیل ضربات شدید جلوگیری می شود. یکی از مهم ترین قطعات سیستم تعلیق خودرو کمک فنر است که خرابی آن موجب عدم پایداری خودرو شده و کنترل ماشین در حین رانندگی برای راننده مشکل می شود. در واقع کمک فنر خودرو ارتباط مستقیمی با ایمنی خودرو دارد و در صورت خرابی باید به سرعت برای تعویض آن اقدام شود. در خودروی سراتو نیز کمک فنر یک قطعه کلیدی و مهم محسوب می شود که بر کیفیت سواری و ایمنی آن تاثیر جدی دارد.

کمک فنر سراتو سایپایی چه وظیفه ای دارد؟

کمک فنر خودروی سراتو یکی از قطعات مهم این خودرو محسوب می شود که در پشتیبانی از سیستم تعلیق خودرو و بهبود کنترل و پایداری در رانندگی نقش مهمی ایفا می کند. این قطعه در جذب لرزش ها و شوک ها، حفظ تماس بین چرخ و سطح جاده و همچنین حفظ تعادل خودرو نقش اساسی دارد و در هنگام ترمزگیری به کنترل پایداری و استحکام رانندگی کمک ویژه ای می کند.

برای خرید کمک فنر سراتو سایپایی به کدام فروشگاه مراجعه کنیم؟

فروشگاه اینترنتی یدک هاب در سال ۱۳۹۴ تاسیس شد و با واردات انواع قطعات یدکی خودروهای هیوندای و کیا این قطعات را به دارندگان این خودروها عرضه نمود. کمک فنر سراتو سایپایی یکی از این قطعات است که با کیفیت بالا و قیمت مناسب در یدک هاب عرضه می شود. این فروشگاه همچنین در زمینه عرضه چراغ جلو آوانته و سایر قطعات پر مصرف مانند فیلتر بنزین سانتافه نیز فعالیت دارد. شما می توانید با خیالی آسوده از کیفیت بالا و قیمت مناسب واشر کامل سوناتا را از یدک هاب تهیه کنید. فروشگاه یدک هاب با ارائه قیمت های رقابتی پشتیبان منحصر به فردی برای شما به شمار می رود.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • هفته ۲۷ لیگ یک فوتبال؛ شکست خیبر صدرنشین در روز توقف چادرملو
  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!
  • سایپا نوار پیروزی‌های خیبر صدرنشین را پاره کرد
  • سردار آزمون از فردا در تمرینات رم شرکت می‌کند
  • آزمون از فردا در تمرینات رم
  • کمک فنر سراتو سایپایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب از کجا تهیه کنیم
  • مهاجم دو ملیتی از گل گهر سیرجان جدا شد
  • نیمار به تمرینات الهلال اضافه می‌شود
  • کادوی فیفادی در یک پکیج تقدیم به پرسپولیس!