Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@21:05:48 GMT

جنجال بر سر اعتبارنامه نماینده دارای سابقه محکومیت

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۰۵۱۹

جنجال بر سر اعتبارنامه نماینده دارای سابقه محکومیت

در جلسه علنی امروز مجلس اعتبارنامه حسین محمدصالحی نماینده فریدن و فریدون شهر و چادگان تایید نشد. یکی از معترضان به اعتبارنامه این نماینده زهره الهیان نماینده تهران بود.

زهره الهیان، منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با تسنیم از اعتراض خودش نسبت به اعتبارنامه حسین محمدصالحی منتخب فریدن، فریدون شهر و چادگان در این دوره مجلس به شعبه ۱۰ پارلمان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آقای محمدصالحی سابقه محکومیت دارد و صلاحیت وی در هیئت نظارت استان و هیئت مرکزی رد شده است. نحوه بررسی صلاحیت آقای محمدصالحی در شورای نگهبان اینگونه بوده که فقط یکی از اعضا صلاحیت وی را تأیید کرده و تأیید صلاحیت وی به منزله تأیید شورای نگهبان نیست.

الهیان درباره نحوه بررسی اعتبارنامه منتخب چادگان خاطرنشان کرد: اعتراض به اعتبارنامه منتخب چادگان به شعبه ۱۰ مجلس یازدهم ارائه شده و آقای محمدصالحی فرصت دارد تا با حضور در شعبه از خودش دفاع کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مجلس یازدهم اعتبارنامه نمایندگان زهره الهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت یک میلیارد ریالی جریمه عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مرضیه یونسی افزود: شعبه اول بدوی شهرستان نهاوند به پرونده قاچاق ۲۷۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش ۵۴۶ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او تصریح کرد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام عرضه خارج از شبکه را محرز و علاوه بر الزام توزیع کالا‌های کشف شده در شبکه، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: بازرسان اتاق اصناف در بازرسی از واحد‌های صنفی این کالا‌ها را کشف و گزارش آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مرضیه یونسی افزود: واحد‌های صنفی متخلف استان در سال گذشته ۴۴ هزار و ۶۱۷ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • محکومیت یک کارگزار کود و نهاده‌های کشاورزی در امیدیه
  • تهدید متفاوت و بی‌سابقه اسرائیل از سوی نماینده مجلس
  • محکومیت یک میلیارد ریالی جریمه عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی در نهاوند
  • محکومیت آموزشگاه رانندگی متخلف در مشهد
  • محکومیت ۲۲ میلیارد ریالی واحد صنفی متقلب در شیراز
  • محکومیت قاچاقچیان کالا، دام و زغال در خوزستان
  • انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش مدگویی به شایسته سالاری بود
  • محکومیت قصاب متخلف