Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ( در طول دو ماهه گذشته ) بیش از 65 درصد از برنامه عملیاتی سال 1399 مربوط به واگذاری اراضی صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان به متقاضیان سرمایه گذاری تحقق پیدا کرده است.

به گزارش برنا از قزوین، حمیدرضا خانپور در دیدار با لطف الله سیاهکلی نماینده مردم شریف، قزوین و البرز در مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب افزود: در طول دو ماه گذشته به 77 متقاضی سرمایه گذاری قراداد منعقد شده و بیش از  54 هکتار زمین صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی واگذار شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته  رشد سه برابری در تعداد قراردادها و رشد 4 برابری در میزان اراضی واگذار شده داشته است که نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در سال جهش تولید و با وجود ویروس کرونا و تحریم های ظالمانه این مهم محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شهرکهای صنعتی خرمدشت، لیا و حکیمیه به ترتیب میزان بیشترین جذب سرمایه گذار و میزان مساحت واگذاری صنعتی را داشته اند.

رئیس هئیت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان در ادامه خاطرنشان کرد: در سال "جهش تولید" توسعه شهرکهای صنعتی تقاضا محور موجود، ساماندهی زیرساختها، جذب حداکثری سرمایه گذار داخلی و خارجی و حفظ وضع موجود صنایع کوچک فعال و ساماندهی واحدهای راکد از اولویت های کاری مهم ماست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری تحریم شهرک های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در استان زنجان به چرخه تولید

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید گلشنی اظهار داشت: در سال گذشته ۱۵ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۷ هزار و ۲۰۴ میلیارد ریال در استان احیا گردیده است که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ شاهد احیای واحدهای بزرگ صنعتی در استان بودیم.

وی با اشاره به احیای ۱۸ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۳۳۳ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ افزود: بر اساس مقایسه احیای واحدهای صنعتی طی دو سال اخیر شاهد هستیم که باوجود کاهش تعداد واحدهای احیا در سال گذشته، با رشد ۲ هزار و ۶۳ درصدی سرمایه گذاری‌های صورت گرفته مواجه بودیم.

گلشنی عنوان کرد: اشتغالزایی در واحدهای احیا شده هزار و ۸۲۵ نفر می‌باشد که از رشد ۴۶۰ درصدی برخوردار بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص احیای واحدهای معدنی استان یادآور شد: ۷ واحد معدنی در استان با سرمایه گذاری ۱۹۷ میلیارد ریال احیا گردیده که زمینه اشتغال ۵۵ نفر را فراهم نموده است.

وی خاطر نشان ساخت: سرمایه گذاری معدنی صورت گرفته نیز در سال گذشته از رشد ۳۰۲ درصدی برخوردار بوده است.

کد خبر 6078800

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۱۸ درصدی تعهد اشتغال‌زایی استان همدان در سال ۱۴۰۲
  • تحقق شعار سال و کاهش 40 درصدی مالیات بخش تولید با لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم
  • تحقق ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی
  • رشد ۵۱ درصدی واگذاری زمین به کارآفرینان در خراسان رضوی
  • ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در زنجان به چرخه تولید بازگشت
  • افزایش ۵۱ درصدی واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • بازگشت ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در استان زنجان به چرخه تولید
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و تقویت اشتغال در استان تهران است
  • ‌تدوین برنامه تحول شهرک‌های صنعتی فارس در ۱۱۰ شاخص با رویکرد تحقق شعار سال 
  • رشد ۱۶۱ درصدی اشتغال در صنعت آذربایجان غربی