Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادعلی تاتار روز یکشنبه در آیین تجلیل از فعالان حوزه سلامت و کادر درمان در محل فرمانداری قصرشیرین افزود: با شیوع ویروس کرونا در کشور، پرستاران، پزشکان و مجموعه کادر درمان در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار گرفته و بسیاری از آن ها در این راه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی شهید شدند.

وی اظهار داشت: کادر درمان با تلاشی وصف ناشدنی و دوری از خانواده های خود سلامتی و زندگی را برای همنوعان خود به ارمغان آوردند که در راه خدا پاداشی بسیار گرانقدر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قصرشیرین گفت: مردم باید برای سپاس و قدردانی از تلاش های کادر درمان  همچنان بحران کرونا را جدی گرفته و توصیه های پزشکی و فاصله گذاری را رعایت کنند.

تاتار با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به کرونا در قصرشیرین طی روزهای گذشته، اضافه کرد: مردم باید با ماندن در خانه و پرهیز از ترددهای غیرضروری و اجرای فاصله گذاری اجتماعی تلاش کنند تا بتوانیم با شکست بحران کرونا به شرایط عادی برگردیم.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این مرزها انجام می شود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ١۴٨ هزار و ٩۵٠ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و ۷۳۴ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز شنبه درباره آخرین وضعیت مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوتی ناشی از این ویروس بیان کرد: از دیروز تا امروز ١٠ خرداد ۱۳۹۹ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ٢٨٢ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد. از بین مبتلایان جدید، ۴٣۵ مورد بستری و هزار و ٨۴٧ بیمار به صورت سرپایی خدمات رسانی شدند.

وی ادامه داد: با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ١۴٨ هزار و ٩۵٠ نفر رسید.  

برچسب‌ها ویروس کرونا قصرشیرین بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قصرشیرین بهداشت و سلامت ویروس کرونا قصرشیرین بهداشت و سلامت ویروس کرونا کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان امین اصفهان و عیادت از بیماران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان،دکتر بهرام عین اللهی در سفر یک روزه خود به استان اصفهان با حضور در اورژانس بیمارستان امین ضمن گفتگو با بیماران، همراهان آنان و کادر سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، از نحوه خدمت رسانی به بیماران در طرح سلامت نوروزی بازدید کرد.

وزیر بهداشت در ادامه از اورژانس اطفال و اورژانس‌های ۱، ۲ و ۳ بیمارستان امین اصفهان بازدید کرد.

دکتر عین اللهی همچنین با اهدای گل به بیماران و کادر پزشکی و پرستاری این بیمارستان، از تلاش‌های کادر سلامت اصفهان در طرح سلامت نوروزی تجلیل کرد‌.

بیمارستان امین اصفهان با دارا بودن ۴۰۰ تخت یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز درمانی استان اصفهان است.

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۰ فروردین؛ ۲۹ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • ساختار نظام سلامت ایران یک ساختار توسعه یافته در کلاس یک دنیا است
  • توقف مرگ مادران باردار طی ۳ سال اخیر در رفسنجان
  • بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان امین اصفهان و عیادت از بیماران
  • برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان
  • کادر درمان، خادمانی که لبخند را به مردم عیدی می‌دهند
  • عقب ماندگی‌های حوزه سلامت و آموزش در دشتی جبران شود
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا