Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز (یکشنبه) مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با حضور مهمانان کشوری و استانی در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) رشت برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) اسلام را بدون روحانیت پذیرفتنی نیست، اظهار کرد: سپاه همچنان با همدلی در راستای حفاظت و صیانت از انقلاب و نظام حرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمد عبدالله پور در ادامه به ویژگی‌های شخصیتی حجت الاسلام تسخیری اشاره کرد و افزود: ایشان در طول خدمت خود به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان همیشه و هموار در کنار بسیج و مجموعه سپاه و نیروهای انقلابی بوده است.

وی با اشاره به عملکرد خوب وی در مدت زمان مسئولیت خود در سپاه قدس گیلان، گفت: همه کسانی که با ایشان کار کرده اند نکات بسیاری خوبی از ایشان آموخته اند.

فرمانده قدس گیلان ضمن آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام محمدی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه، تصریح کرد: سوابق حجت الاسلام محمدی نیز نشان دهنده این بوده که ایشان نیز در عرصه ایثار و شهادت حضوری فعال داشته اند.

خدمت در سپاه پاسداران افتخار است

در ادامه این مراسم مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به سالروز تخریب قبور تعدادی از ائمه اطهار (ع) در بقیع، اظهار کرد: امیدواریم در آینده نزدیک خداوند متعال جامعه اسلام را از سر وهابیت نجات دهد.

حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری با بیان اینکه از گذشته تا به امروز سپاه خار چشم دشمنان بوده است، گفت: قدرت و اقتدار سپاه پاسداران و ایستادگی آنها در برابر دشمنان سبب شده که همیشه به عنوان خار چشم دشمنان باشد.

وی در ادامه به فعالیت های خود در نهاد مقدس سپاه و در دفتر نمایندگی ولی فقیه اشاره و آن را افتخاری در کارنامه کاری خود عنوان کرد و افزود: امام (ره) فرمودند «ای کاش من هم یک سپاهی بودم» خدمت در سپاه برای هر کسی افتخار است.

در پایان این مراسم با تشکر از زحمات حجت الاسلام تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان حجت الاسلام «احسان الله محمدی» به عنوان مسئول جدید این دفتر معرفی شد.

کد خبر 4938375

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد عبدالله پور سپاه قدس گیلان مراسم تودیع و معارفه ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس ستاد مقابله با کرونا مشهد دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه شهید محلاتی سپاه پاسداران معرفی شد

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدحسین هاشمی به عنوان رئیس جدید دانشگاه شهید محلاتی سپاه معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و جمعی از مسئولان استان قم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدحسین هاشمی به عنوان رئیس جدید دانشگاه شهید محلاتی سپاه پاسداران معرفی شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه، در این مراسم با تقدیر و تشکر از از زحمات هفت ساله حجت‌الاسلام والمسلمین زین‌العابدین نجفی در مسند ریاست دانشگاه شهید محلاتی، برای حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین هاشمی رئیس جدید دانشگاه آرزوی موفقیت کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • رئیس جدید دانشگاه شهید محلاتی سپاه پاسداران معرفی شد
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است