Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با اشاره به ضرورت حمایت از بنگاه های اقتصادی آسیب دیده از شرایط کرونا بر لزوم همراهی بانک‌ها جهت تحقق جهش تولید تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به وظایف ذاتی این ستاد در استان تهران اظهار داشت: دو وظیفه رفع موانع و مشکلات تولید و همچنین اعطای تسهیلات به بنگاه های تولید در قالب های مختلف از وظایف مهم ستاد تسهیل است که برای پیشبرد این وظیفه مقرر شد شورای هماهنگی بانک های استان بازنگری اساسی در این زمینه داشته باشند تا زمینه تحقق اهداف تعریف شده فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت مساعدت و همراهی بانک ها جهت تحقق جهش تولید ادامه داد: طبق بخشنامه بانک مرکزی در راستای حمایت از واحدهای آسیب دیده از شرایط کرونا مقرر بود 20 درصد مطالبات پرداخت و بقیه تقسیط شود که با دستورالعمل جدید 7 و نیم درصد معوقات پرداخت و مشکلات واحدهای تولیدی در این زمینه رفع می شود.

استاندار تهران سپس عنوان کرد: برخی بانک ها از جمله بانک کشاورزی این بخشنامه را اجرایی کردند و برخی نیز با استناد به تبصره 1 اشکالات را بر این امر وارد کردند منتها از آنجا که مبنا حمایت از واحدهای تولیدی می باشد نگاه جامع تر بانک ها به بخشنامه ها مطالبه جدی می باشد.

محسنی بندپی سپس خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر تحریم ها و فشارهای اقتصادی با ویروس کرونا و شرایط مترتب بر آن درگیر بودیم، ویروسی که سبب التهابات و تکانه های شدید در اقتصاد دنیا شده و به همین نسبت شرایط دشواری را بر کشور ما تحمیل کرده است.

وی با اشاره به ضرورت تحقق بخشیدن به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید گفت: همراهی و مشارکت واحدها و بنگاه های تولیدی در موضوع کرونا با افزایش ظرفیت تولید واحدهای تولیدکننده اقلام بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی از 600 هزار لیتر به 2 میلیون و 800 هزار لیتر و تغییر خطوط تولید نشان دهنده آمادگی واحدهای تولیدی بر حسب نیازهای کشور می باشد، از اینرو باید این همگرایی و تسهیل شرایط در موضوع جهش تولید نیز فراهم شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار تهران انوشیروان محسنی بندپی جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید جهش تولید بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حفظ ثبات و امنیت پایدار به‌عنوان لازمه تحقق اهداف اقتصادی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در ادامه برنامه‌های سفر خود به پاکستان عصر دوشنبه در دیدار «آصف علی زرداری» رئیس جمهور این کشور، اشتراکات مذهبی، فرهنگی و تمدنی دو ملت ایران و پاکستان را از جمله عوامل مهم در تحکیم پیوندها و زمینه‌ساز توسعه و تعمیق روابط میان دو کشور عنوان کرد.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر عزم مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان بر توسعه و ارتقای سطح روابط تجاری و اقتصادی، حفظ ثبات و امنیت پایدار را از جمله زمینه‌ها و ملزومات تحقق اهداف اقتصادی عنوان کرد و با بیان اینکه ایران اسلامی امنیت پاکستان را امنیت خود می‌داند، بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت و فرصت مرزهای مشترک میان دو کشور در جهت انتفاع دو ملت تاکید کرد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله فلسطین به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام که اکنون مسئله نخست جهان بشریت شده اشاره کرد و گفت: امروز آرمان بلند امام خمینی (ره) مبنی بر آزادسازی قدس شریف به مطالبه همه ملت‌های مسلمان و آزاده تبدیل شده و همه دولت‌های اسلامی باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان نیز در این دیدار عشق و دلدادگی دو ملت ایران و پاکستان به اهل بیت علیهم‌السلام به‌ویژه حضرت رضا (ع) را موجب تعمیق برادری میان دو کشور دانست و با تاکید بر علاقمندی کشورش به توسعه و ارتقای روابط با جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها، بر اراده مسئولان پاکستان برای گشودن فصل جدیدی از روابط با ایران در این راستا تاکید کرد.

رئیس جمهور پاکستان همچنین ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه مردم بی‌دفاع غزه، بر مخالفت دولت پاکستان نسبت به هرگونه دخالت خارجی در منطقه تاکید کرد.

کد خبر 6085943 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!
  • لزوم حفظ ثبات و امنیت پایدار به‌عنوان لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟