Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته پارکور هیئت انجمن‌های ورزشی اصفهان گفت: برای جلوگیری از فعالیت باشگاه‌هایی که با مدارک متفرقه مشغول به فعالیت هستند، تا یک ماه آینده تمام باشگاه‌های غیرمجاز بسته می‌شود. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

داوود فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به نشست روز گذشته با رئیس انجمن پارکور ایران اظهار داشت: با توجه به سفر محمد مرادی رئیس انجمن پارکور ایران به اصفهان، ضمن آشنایی او با اعضای کمیته پارکور اصفهان و پیشکسوتان، پیرامون برنامه‌های پیش روی این کمیته بحث و بررسی و همچنین گزارش عملکردی از فعالیت‌ها ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در پی تعطیلی باشگاه‌های پارکور استان اصفهان به دلیل شیول ویروس کرونا وضعیت بدی داشتیم اما در آخرین صحبت‌های خود با مسئولان ذی‌ربط احتمالا مجوز بازگشایی این باشگاه‌ها با حفظ و رعایت مسائل بهداشتی از شنبه هفته آینده صادر می‌شود.

مسئول کمیته پارکور هیئت انجمن‌های ورزشی اصفهان پیرامون تعداد باشگاه‌های مجاز برای فعالیت پارکور در اصفهان تصریح کرد: تعدای باشگاه غیرمجاز به وسیله مدارک متفرقه در اصفهان وجود دارد در حالی که تنها 4 باشگاه با مدرک هیئت انجمن‌های ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

پلیس تهران: دستگیری پسر و دختر پارکور کار به دلیل رفتار مبتذلنخستین جشنواره پارکور در قم به روایت تصویریاسوج| برنامه عصر جدید هم به کمک پسران پارکور دهدشت نیامد + فیلم

وی افزود: برای جلوگیری از فعالیت باشگاه‌هایی که با مدارک متفرقه مشغول به فعالیت هستند، تا یک ماه آینده تمام باشگاه‌های غیرمجاز بسته می‌شود و از این پس تنها 4 باشگاه‌ با مدرک هیئت انجمن‌های ورزشی اجازه فعالیت در اصفهان را خواهند داشت.

فتحی درباره فعالیت فرشاد محمدیان یکی از پارکوبازان اصفهانی بیان کرد: محمدیان در اصفهان به سمت مسئول کمیته داوران و مربیان و در کشور به عنوان مسئول کمیته داوران انتخاب شده است. او از نخستین پارکوربازان اصفهان محسوب می‌شود و تعدادی حرکت در سطح دنیا به نام خود ثبت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: به زودی اخبار خوبی درباره پارکور اصفهان شاهد خواهیم بود، چراکه تصمیم به تاسیس آکادمی پارکور در اصفهان داریم و اکنون در حال انجام مراحل لازم آن هستیم.

انتهای پیام/167/ف

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انجمن های ورزشی مسئول کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، اکبر نصراللهی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های سایت رجانیوز، همشهری آنلاین و روزنامه جام جم امروز با حضور اعضای منصفه در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

وی افزود: رسیدگی به پرونده مدیر مسئول سایت خبری رجانیوز با اعلام رضایت شاکی و توضیح رجانیوز در سایت خود، منتفی اعلام شد.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی، گفت: امروز همچنین پرونده مدیر مسئول همشهری آنلاین رسیدگی شد. اعضای هیئت منصفه، مدیر مسئول همشهری آنلاین را با اکثریت مطلق آرا مجرم ندانستند.

نصرالهی با بیان اینکه آخرین پرونده‌ای که امروز بررسی شد، پرونده مدیر مسئول روزنامه جام جم بود، گفت: هیئت منصفه به اتفاق آرا، متهمان را مجرم ندانستند.

دیگر خبرها

  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • رکورد جابجایی خودرو با ویلچر کشور به نام ورزشکار البرزی ثبت شد