Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@14:35:53 GMT

ورود وزارت اطلاعات به موضوع دلالی در فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۰۷۷۱

ورود وزارت اطلاعات به موضوع دلالی در فوتبال

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارتخانه به طور حتم برای دلالانی که به صورت غیرقانونی در فوتبال کار می‌کنند برنامه دارد و از ظرفیت وزارت اطلاعات هم استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، جعفر سمیعی در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس در جمع خبرنگاران در خصوص تایید صلاحیت کاندیداهای مجامع فدراسیون‌ها، اظهار داشت: معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای توسط دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، اسامی را به حراست اعلام می‌کند و کار استعلام را انجام می‌دهیم که این کار زمان‌بندی مشخصی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در مورد اعتراض برخی از نامزدها مبنی بر رد شدن صلاحیت آنها در مجمع انتخابات فوتبال، افزود: این نظر شخصی دوستان است. در فدراسیون فوتبال یک هیات سه نفره به صورت شکلی صلاحیت آنان را بررسی می‌کند و ورود به صلاحیت مدیریتی، امنیتی و حراستی ندارد. اسامی به دبیر فدراسیون اعلام و بعد از آن به مرکز حراست وزارتخانه اعلام می‌شود.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در خصوص دلالی در فوتبال خاطرنشان کرد: وزارت به طور حتم برای دلالانی که به صورت غیرقانونی در فوتبال کار می‌کنند، برنامه دارد. پرونده‌ای تشکیل شده و از ظرفیت وزارت اطلاعات هم استفاده می‌کنیم. به لحاظ قانونی ‌نمی‌توانیم اسم‌ کسی را بیاوریم و پرونده در حال تکمیل شدن است.

سمیعی درباره جرایم در فضای سایبری گفت: متاسفانه بی‌اخلاقی در ورزش زیاد دیده می‌شود و تنها شامل رشته فوتبال نیست، اشخاص خود باید پیگیر این قضایا باشند. امیدواریم این موضوعات در ورزش کمتر شود.

وی درباره ویدیوی منتشر شده از فدراسیون شنا در سایت فدراسیون جهانی، گفت: این ویدیو حذف و از سایت فدراسیون جهانی هم برداشته شد. این فیلم با یک ناهماهنگی منتشر شد و قرار نبود کار شود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت اطلاعات فوتبال وزارت ورزش ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان احمد نامنی به عنوان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این آرش فرهادیان این مسوولیت را برعهده داشت که بعد از کنار گذاشتن محمد پولادگر از معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، فرهادیان نیز که با پولادگر به وزارت ورزش آمده بود، توسط وزیر ورزش کنار گذاشته شد.

کد خبر 6081211

دیگر خبرها

  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش