Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت هواپیمایی آسمان توضیحاتی را درباره فرود اضطراری هواپیمای فوکر ۱۰۰ پرواز شب گذشته تهران-کرمانشاه ارائه کرد. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان اعلام کرد: پرواز تهران-  کرمانشاه به شماره 626 شرکت هواپیمایی آسمان که شب گذشته 10 خرداد ماه 1399فرودگاه مهرآباد را به مقصد کرمانشاه ترک نمود پس از برخاستن از باند فرودگاه مهرآباد و در ادامه مسیر پروازی با رویت اشکال در کارکرد بهینه موتور توسط خلبان و با تشخیص ایشان و به جهت رعایت استانداردهای ایمنی،  در سلامت و ایمنی کامل به مبدا بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمهیدات شرکت هواپیمایی آسمان مسافران محترم با هواپیمای جایگزین به مقصد اعزام گردیدند.

شرکت هواپیمایی  آسمان ضمن عذرخواهی از مسافران گرامی به دلیل تغییر در برنامه این پرواز؛ باطلاع می‌رساند رعایت اصول ایمنی و سلامتی مسافران از اولویت و خط مشی شرکت هواپیمایی آسمان می باشد.

شایان ذکر است در حال حاضر هواپیمای مذکور هم اکنون عملیاتی می باشد.

در پایان ضمن تشکر از تمام اصحاب رسانه که به اطلاع رسانی دقیق و حقیقی مانع از نگرانی های خانواده های محترم مسافرین و کادر پرواز مذکور شدند بدینوسیله از همه سازمانها و ارگان‌های محترم درخواست می‌گردد از اعلام نظرهای غیرکارشناسی و غیر موثق خودداری کنید.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط هواپیمایی آسمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هواپیمایی آسمان هواپیمایی آسمان شرکت هواپیمایی آسمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی پروازهای کشورمان به حالت عادی بازگشت

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد تمامی پروازهای کشورمان به حالت عادی بازگشت.

به گزارش مشرق، برخی پروازهای فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد که صبح امروز دچار تاخیر یا تعلیق شده بود، مجددا به حالت سابق بازگشت.

به دنبال فعال شدن پدافند هوایی کشور برای دفع چند ریزپرنده، صبح امروز برخی پروازهای فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد به حالت تعلیق درآمده بود.

بر اساس اطلاعات حاصله، پروازهای فرودگاه امام راه اندازی شده و پروازهای خروجی از این فرودگاه از سر گرفته شد به طوری که پرواز تهران – تفلیس ساعت ۱۰:۳۰ انجام خواهد شد و هم‌اکنون کانتر پرواز آن باز شده و صدور کارت پرواز برای مسافران از سر گرفته شده است.

پروازهای فرودگاه مهرآباد هم به حالت سابق بازگشته اما با توجه به تاخیر چندساعته در برخی پروازها، از مسافران خواسته شده قبل از عزیمت به فرودگاه، ساعت پروازها را بررسی کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • تمامی پروازهای کشورمان به حالت عادی بازگشت
  • محدودیت پرواز فرودگاه مهرآباد و امام لغو شد
  • تعلیق پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • نقض حریم هوایی افغانستان در پروان
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • اخبار قیمت بلیط هواپیمای تهران استانبول 1403