Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست شورای آب استان بوشهر افزود: پیگیری جسورانه با تصمیم‌های عاقلانه در زمینه حل مسائل و مشکلات آب استان بوشهر باید توسط مدیران مربوطه دنبال شود.

وی با تاکید بر ضرورت نظارت بر توزیع آب تولیدی در استان بوشهر بیان کرد: به منظور جلوگیری از هدر رفت آب‌های تولیدی در این استان، نظارت بر روند توزیع آن ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت اجرای پروژه‌های آب شیرین کن افزود: با توجه به مشکلات تامین آب بویژه  در جنوب استان و ضرورت احداث آب شیرین کن در این نقطه، مدیران مربوطه حوزه آب، با جدیت مصوبه‌های شورای آب را دنبال کنند.

وی بیان کرد: مدیران مجموعه آب استان، به منظور سرعت بخشی در اجرای مصوبه‌ها، برطرف کردن مشکلات آب و پروژه‌های مربوطه، یکی از معاونان خود را مامور پیگیری مصوبه‌های شورای آب کنند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: به منظور استفاده بهینه از اعتبارات پروژه‌های آب، ضرورت دارد اعتبارات تخصیص یافته در این حوزه مدیریت شده هزینه شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در زمان حاضر پنج هزار انشعاب غیر مجاز در این استان شناسایی شده که بیشتر آنها در حاشیه شهرها است.

عبدالحمید حمزه پور افزود: با توجه به اینکه انشعاب‌های غیر مجاز کنتور ندارند کنترلی در این زمینه وجود ندارد و فشار مضاعفی به شبکه وارد می‌شود.

وی همچنین بر ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی برای ارائه مجوزها در بخش انشعاب‌های غیر مجاز تاکید کرد.  

برچسب‌ها بوشهر عبدالکریم گراوند آب و فاضلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر عبدالکریم گراوند آب و فاضلاب بوشهر عبدالکریم گراوند آب و فاضلاب استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارندگان غیرمجاز آب منتظر جریمه‌های سنگین باشند

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی گفت: استفاده کنندگان غیرمجاز از آب در سطح شهرها و روستاهای استان در صورت عدم مراجعه برای تعیین تکلیف انشعاب آب نصب شده مشمول پرداخت جرایم مطابق قانون مقابله با انشعابات غیر مجاز می‌شوند.

مهدی دوستی، شب گذشته به خبرنگاران گفت: در سال گذشته بیش از ۴۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در شهرها و روستاهای استان شناسایی، تعیین تکلیف، قطع یا مجاز گردید.

وی انشعابات غیرمجاز را معضلی برای تامین پایدار آب عنوان کرد و افزود: این انشعابات علاوه بر دامن‌زدن بر تشدید کم‌آبی‌ها، موجب آلودگی شبکه توزیع آب، کاهش طول عمر شبکه توزیع آب به علت سوراخ‌گیری غیراصولی،تضییع حقوق مشترکان قانونمند، افزایش هدررفت آب و تخریب دستگاه‌های اندازه‌گیری آب شده و مشکلات تأمین آب را دامن می‌زند.

دوستی تاکید کرد: به منظور مدیریت شبکه توزیع آب استان، پیمایش مشترکان انجام می شود و در مسیر پیمایش شبکه توزیع، با متخلفان و هرگونه انشعاب غیرمجاز آب بشدت برخورد می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفا افزود: خسارات مستقیم و غیر مستقیم ناشی از این گونه انشعابات باعث شده است که طی سال‌های اخیر شرکت آب و فاضلاب استان نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته و برخورد با عاملین برقراری اینگونه انشعابات را با انسجام بیشتری مورد پیگیری قرار دهد.

دوستی به افرادی که به صورت غیرمجاز از شبکه توزیع آب برداشت می کنند، موکدا توصیه کرد: اینگونه افراد فرصت دارند نسبت به قانونی کردن انشعاب به ادارات آبفا در شهرهای استان مراجعه  کنند در غیر این صورت با توجه به شروع فصل گرما از یک ماه آینده بدون هیچ بخشودگی برخورد و مشمول جرایم سنگین مالی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: مرکز ارتباطات مردمی آبفا (سامانه ۱۲۲) به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش های مردمی در رابطه با انشعاب‌های غیرمجاز است تا در این زمینه اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسایی ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در لرستان
  • رئیسی پنجشنبه به سمنان می‌رود
  • ۱۲ فقره انشعاب غیرمجاز در میرجاوه شناسایی شد
  • بیش از ۱۸۵ هزار قرص غیر مجاز در هندیجان کشف شد
  • شناسایی ۴۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در خراسان جنوبی
  • دارندگان غیرمجاز آب منتظر جریمه‌های سنگین باشند
  • ۱۲ هزار انشعاب آب در لرستان مجاز شد
  • ۴۱ انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان مشهد قطع شد
  • قطع ۴۱ انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان مشهد
  • ضرورت فعال‌ شدن اتحادیه‌ها در راستای مدیریت بازار