Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام امیدی از توزیع پوستر ویژه بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس خبر داد.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در آستانه فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: بیش از سه هزار پوستر ویژه بزرگداشت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تدارک دیده شده که در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در شیراز آماده توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس افزود: اصحاب و اعضای کانون های مساجد  استن فارس هرساله با اجرای برنامه های مختلف یاد و خاطره امام راحل (ره) را گرامی می دارند و این ایام را به سوگ می نشینند.

 

وی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شرایط موجود و ایام شیوع ویروس کرونا برنامه های بزرگداشت بیشتر در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: رحلت امام خمینی ره کانون های فرهنگی هنری مساجد امام خمینی ره کانون های مساجد فارس شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: همزمان با هفته اطعام و اکرام ایتام بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در سراسر استان کرمان توزیع می‌شود.

ناصر عسکری‌نژاد ادامه داد: به همت کمیته امداد امام خمینی(ره)، خیِّران و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در سراسر استان کرمان، سفره‌های افطاری با بیش‌ از ۱۲۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۵۰ هزار افطاری ساده پهن می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان
  • توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان
  • فعالیت شبانه روزی ۸۲ اکیپ عملیاتی برای تامین برق پایدار در ایام نوروز
  • آمادگی توزیع نیروی برق فارس، برای تامین برق مطمئن و پایدار در ایام نوروز
  • اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و هنری در موزه مردم شناسی ارومیه برای کودکان
  • افتتاح نمایشگاه «ماه نگاره‌های آسمانی» در نگارستان امام خمینی(س) اصفهان+تصاویر
  • امام حسن مجتبی (ع) الگوی تمام عیار صبر و بخشندگی است