Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان اظهار کرد: با مصوبه ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان، متروی اصفهان فعالیت مجدد خود را آغاز خواهد کرد.

او ادامه داد: در همین راستا در هفته گذشته جلسات مختلفی در شورای ترافیک و همچنین در سطح مدیران شهری برگزار و ابعاد مختلف بازگشایی مترو مورد بررسی قرار گرفت تا این اتفاق با در نظر گرفتن ابعاد مختلف به ویژه موارد مربوط به سلامت مردم، انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهردار اصفهان افزود: در همین راستا، مترو اصفهان در راستای رفاه و سهولت شهروندان از صبح سه شنبه سیزدهم خردادماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله الزام استفاده از ماسک از سوی مسافران مترو، کار خود را آغاز خواهد کرد.

او با اشاره به اینکه جابجایی شهروندان از طریق مترو از ساعت ۶:۱۵ صبح تا ۲۱:۳۰ است، اظهار کرد: سرفاصله زمانی فعلاً ۱۵ دقیقه خواهد بود و در صورت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط همشهریان و افزایش تقاضا، این فاصله در روز‌های بعد به همان ۱۱ دقیقه باز خواهد گشت.

نوروزی اضافه کرد: از مدت‌ها پیش مقدمات اجرای فاصله گذاری اجتماعی در مترو شامل برچسب گذاری‌ها و … انجام شده بود، اما بنا به تصمیم ستاد مقابله با کرونا فعالیت متروی اصفهان متوقف بود که اکنون بنا بر تصمیم اتخاذ شده، مترو دوباره برای خدمت رسانی شهروندان فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهردار اصفهان بازگشایی مترو رعایت کامل پروتکل های بهداشتی استفاده ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوستان‌های منطقه ۱۲ اصفهان مجهز به آلاچیق‌ می‌شود

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به ضرورت تجهیز بوستان‌ها و فضاهای عمومی به مبلمان شهری گفت: واحد زیباسازی شهرداری این منطقه برای رفع نیازهای رفاهی و امکانات تفریحی در بوستان‌ها و معابر عمومی شهری اقدام به ساخت و نصب آلاچیق کرده است.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر اهمیت بوستان‌ها به عنوان یکی از ظرفیت‌های تفریحی شهروندان اظهار کرد: بوستان‌ها مجموعه‌ای از فضاهای سخت و فضاهای سبز است که هر یک به‌عنوان مکمل دیگری عمل می‌کند.

وی افزود: به‌طورکلی فضاهای سخت شامل آلاچیق، مبلمان، عناصر معماری، کف‌سازی‌ها و غیره می‌شود و تابعی از ویژگی‌ها و اصول معماری پارک است که باید در مراحل طراحی پارک به آن‌ها توجه و بر اساس نوع عملکرد آن‌ها مقادیر مناسب آن برآورد شود.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: آلاچیق‌ها علاوه‌بر سرپناه و سایه‌انداز باید به‌نحوی نقش پناهگاه را نیز داشته باشد که در ساخت و نصب آن‌ها در این منطقه، این مطلب در دستور کار قرار گرفته است.

رسالت ادامه داد: نصب مبلمان شهری مطابق با معیارها و طراحی نوین در راستای زیباسازی محیط شهری و مرتفع ساختن نیازهای تفریحی شهروندان و دسترسی آن‌ها به مکان‌های عمومی در دستور کار منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان قرار دارد.

وی با اشاره به شرایط زندگی در شهرها خاطرنشان کرد: در حال حاضر اهمیت بوستان‌ها بیش از گذشته نمایان شده است، چراکه شهروندان با پرهیز از فضاهای بسته و داشتن منازل کوچک اشتیاق بیشتری برای وقت گذراندن در پارک‌ها پیدا کردند.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با تاکید بر ضرورت تجهیز بوستان‌ها و فضاهای عمومی شهر به مبلمان شهری گفت: تاکنون آلاچیق بوستان‌های ملت و صدف با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال نصب شده است.

رسالت خاطر نشان کرد: آلاچیق‌ها به‌عنوان مبلمان شهری علاوه بر زیبا سازی بوستان‌ها و معابر گذرگاهی در افزایش رفاه شهروندان و ایجاد پاتوق‌های محلی برای گردهمایی سالمندان، بانوان و سایر اقشار مختلف در بوستان‌ها نیز مورد استفاده و استقبال عموم قرار گرفته است.

کد خبر 746110

دیگر خبرها

  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • آغاز ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز
  • پیگیری قرارداد‌های مشاوران املاک در اصفهان
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک
  • برنامه‌ریزی شهری برای مقابله با چاقی شهروندان
  • آغاز مطالعات طرح ترافیک شهر قزوین
  • زیباسازی شهری در شهرضا متحول می‌شود
  • بوستان‌های منطقه ۱۲ اصفهان مجهز به آلاچیق‌ می‌شود