Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد ارتباطات رسانه‌ای «فهما» استان لرستان با حضور فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در خرم آباد رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمد ابدالی پور» امروز(11 خرداد) در آیین رونمایی از سامانه اختصاصی فهما استان لرستان با اشاره به اقدامات ستاد هماهنگی کانون های مساجد در زمینه ساماندهی فعالیت ها گفت: خوشبختانه در سال گذشته اتفاقات خوبی در زمینه فهما صورت گرفت  و 16 کانون فرهنگی هنری مساجد به مرحله کشوری رویداد ملی فهما راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان لرستان با بیان اینکه رویداد ملی فهما در راستای ساماندهی فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد راه اندازی شده است، اظهار داشت: امسال هم  مانند سال گذشته این روند دنبال می شود و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری  مساجد کشور و استان لرستان به صورت الکترونیکی ثبت می شود.

 

وی ادامه داد: رویداد ملی فهما به عنوان یکی از رویدادهای مهم و موثر در جهت ساماندهی فعالیت های کانون های مساجد کشور بود که استان لرستان هم در این رویداد و ثبت فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اقدامات خوبی انجام شده است.

 

ابدالی پور بیان کرد: تمام کانون های مساجد فعالیت های خود را در این سامانه ثبت می کنند و اطلاعات کاملی برای برنامه ریزی می شود.

 

گفتنی است، در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان و مدیران و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار شد، طی آیینی سامانه خبری ستاد ارتباطات  رسانه ای فهما در لرستان رونمایی شد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: رویداد ملی فهما رونمایی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رئوف تقوی سرپرست ستاد استان در خصوص توزیع گوشت در بین نیازمندان بیان کرد: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های نیازمند شناسایی و یک هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری از محرومان و نیازمندان در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

کد خبر 6086081

دیگر خبرها

  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان