Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور به همراه حسین شمسیانی مشاور عالی این سازمان، صبح امروز در سفر به استان کرمانشاه به صورت سرزده از اداره کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه بازدید کردند.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در سفر به استان کرمانشاه، ضمن بازدید از اداره کل پزشکی قانونی استان در جریان مراحل تخصصی تعیین علت فوت و روند رسیدگی به پرونده "آسیه پناهی سخره" زن کپرنشین کرمانشاهی قرار گرفت و دستورات لازم را در خصوص به کار گرفتن نهایت سرعت و دقت در اعلام نتیجه این پرونده صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسجدی در سفر به کرمانشاه با حضور در اداره کل پزشکی قانونی استان، از بخش‌های مختلف این اداره کل بازدید و با کارکنان و مراجعین این اداره کل دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس سازمان در دیدار با پرسنل پزشکی قانونی استان ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادات کارکنان، در جریان برخی مشکلات و کاستی‌های موجود در این اداره کل قرار گرفت.

دیدار با توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان در سفر به استان کرمانشاه بود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: پزشکی قانونی استان استان کرمانشاه رئیس سازمان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد

به گزارش همشهری آنلاین، عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳ گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز) ۱۰۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹/۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴/۵ درصد کاهش داشت.

کد خبر 846634 منبع: ایسنا برچسب‌ها پزشکی قانونی خبر مهم نوروز حوادث ایران تصادف

دیگر خبرها

  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • جزییات راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • رئیس پزشکی قانونی : حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد
  • رئیس پزشکی قانونی: حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد/ نوسانات ارز برای ما بسیار طاقت فرسا و سخت شده است